PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieter?

  • 1. Data: 2004-07-31 19:59:41
    Temat: Ankieter?
    Od: "aqent " <a...@N...gazeta.pl>

    Warto się tym zająć?

  • 2. Data: 2004-07-31 21:08:50
    Temat: Re: Ankieter?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Warto się tym zająć?

    Jeżeli uważasz, że będzie to dla ciebie ok, to oczywiście warto.

  • 3. Data: 2004-07-31 21:15:10
    Od: "aqent " <a...@g...pl>

    gromax <g...@W...interia.pl> napisał(a):

    > Jeżeli uważasz, że będzie to dla ciebie ok, to oczywiście warto.

    Właśnie tego nie wiem. Zależy, ile można na tym zarobić, na ile to zajęcie
    jest sympatyczne, a na ile nieprzyjemne itp.

  • 4. Data: 2004-07-31 23:30:12
    Od: Witek <n...@p...pl>

    "aqent " <a...@g...pl> napisal w

    > Wlaônie tego nie wiem. Zalezy, ile mozna na tym zarobic, na ile to
    > zajecie jest sympatyczne, a na ile nieprzyjemne itp.

    Bylem ankieterem w 2ch firmach, przez okres 2ch lat. Bylem zadowolony.
    Zobacz w archiwum grupy - pisalem wiecej na ten temat.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 5. Data: 2004-08-01 15:40:56
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Użytkownik "aqent " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie tego nie wiem. Zależy, ile można na tym zarobić, na ile to zajęcie
    > jest sympatyczne, a na ile nieprzyjemne itp.

    heh, teraz moze byc ciezko o tyle, ze jak bedziesz chodzil po domach to
    ludzie moga Cie wziac za osobnika od kontroli abonamentu RTV ;)))

    pozdr
    Asiek

  • 6. Data: 2004-08-02 01:36:00
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Właśnie tego nie wiem.
    To musisz się zastanowić, co chcesz robić. Co ci będzie sprawiało największą
    przyjemność, gdzie możesz się realizować, jak zarabiać itp

    > Zależy, ile można na tym zarobić,
    pewnie jest płacone od każdej rozdanej sztuki ulotki. Dowiedz się najlepiej
    u źródeł jaka jest stawka i późnej pomnóż przez zakładaną przez ciebie
    ilość możliwą do rozdania
    > na ile to zajęcie
    > jest sympatyczne, a na ile nieprzyjemne itp.

    Zależy ci kto lubi. Wychodzisz do tzw. masy ludzkiej. Jeden się uśmiechnie i
    weźmie albo nie weźmie ulotki, inny puści wiąchę bo włanie mu się coś w
    życiu schrzaniło

  • 7. Data: 2004-08-04 23:19:59
    Od: "Mrowka" <m...@b...pl>

    Użytkownik "aqent " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Warto się tym zająć?

    Niewdzieczna robota,mozna szybko sie zniechecic trafiajac na malo zyczliwych
    ludzi.
    Ja tam ankietki lubie ,ostatni raz gdy mialam doczynienia z mila pania
    ankieterka dowiedzialam sie ze stawka jest nawet nawet bo 17zl za ankiete.

    Magda