PracaGrupypl.praca.dyskusje › referencje ?

  • 1. Data: 2004-08-01 05:30:38
    Temat: referencje ?
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    Własnie p o4 m-cach znowu przyłączam sie do grona bezrobotnych. Kierowniczka
    powiedziała nam na pożegnanie że kto chce może napisać sobie list polecający
    a ona go podpisze. I tu moje pytanie jak taki list powinien wyglądac i co
    powinien zawierać.
    2 Pytanie to czy referencje dołączam do cv tylko na żadanie pracodawcy czy
    też gdy gdy składam swoje papiery do miejsc których mi zależy?

  • 2. Data: 2004-08-02 01:29:03
    Temat: Re: referencje ?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Robert S napisał (nie 1. sierpnia 2004 07:30):

> [...]
    > list polecający a ona go podpisze. I tu moje pytanie jak taki list
    > powinien wyglądac i co powinien zawierać.
    imię i nazwisko twoje, imię i nazwisko osoby wraz z nazwą firmy a dalej
    opis/spis obowiazków, technologii itp

    > 2 Pytanie to czy referencje dołączam do cv tylko na żadanie pracodawcy czy
    > też gdy gdy składam swoje papiery do miejsc których mi zależy?
    moim zdaniem najlepiej napisać że "na życzenie'