PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samsung

  • 1. Data: 2004-07-31 08:48:30
    Temat: Samsung
    Od: "Andrzej K." <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy może ktoś z Grupowiczów pracuje lub pracował w Samsungu w Warszawie jako
    programista i mógłby się podzielić swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi pracy
    w tej firmie. Chodzi mi o takie typowe sprawy jak atmosfera w pracy,
    stosunek przełożonych do pracowników, stabilność zatrudnienia, styl pracy w
    koreańskiej firmie, kwestia wyjazdów zagranicznych, itp.
    A swoją drogą czy zauważyliście, że firmy takie firmy jak Motorola, Siemens,
    Samsung od jakiegoś czasu zaczęły zatrudniać bardzo dużo nowych pracowników?

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-08-01 11:58:48
    Temat: Re: Samsung
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    > A swoją drogą czy zauważyliście, że firmy takie firmy jak Motorola,
    Siemens,
    > Samsung od jakiegoś czasu zaczęły zatrudniać bardzo dużo nowych
    pracowników?

    To chyba oczywiste. Java zrobila to dla telefonow komorkowych, co decyzja
    IBMa o uwolnieniu architektury PC dla PC :-).

    Pozdrawiam

    Pawel P.