PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy bez prawa jazdy...?

  • 1. Data: 2004-07-31 10:29:22
    Temat: Czy bez prawa jazdy...?
    Od: "x...@g...pl" <x...@g...pl>

    Witam!

    Chcialbym wywolac dyskusje czy bez posiadania prawa jazdy (roznie to w
    zyciu bywa), a posiadajac:
    -wyzsze wyksztalcenie
    -2-letnie doswiadczenie
    -znajmosc j. angielskiego w stopniu dobrym
    -biegla obsluge komputera

    mozna znalezc prace.

    I pytanie:

    Czy wysylac cv & lm , gdy wszystkie warunki sie spelnia, a nie ma sie
    cholernego prawa jazdy kat. B ? Oczywiscie sa oferty, gdzie brak
    posiadania od razu dyskwalifikuje. Mi chodzi o inne oferty.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-31 11:21:51
    Temat: Re: Czy bez prawa jazdy...?
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    x...@g...pl wrote:

    > Chcialbym wywolac dyskusje czy bez posiadania prawa jazdy (roznie to w
    > zyciu bywa), a posiadajac:
    > -wyzsze wyksztalcenie
    > -2-letnie doswiadczenie
    > -znajmosc j. angielskiego w stopniu dobrym
    > -biegla obsluge komputera
    >
    > mozna znalezc prace.

    Ja na przykład znalazłem.
    Czyli można.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 3. Data: 2004-07-31 11:37:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    x...@g...pl [Sat, 31 Jul 2004 12:29:22 +0200]:

    > Chcialbym wywolac dyskusje czy bez posiadania prawa jazdy
    > (roznie to w zyciu bywa), a posiadajac: [...]
    > mozna znalezc prace.

    Zalezy jakiej szukasz :) W calej masie zawodow prawo jazdy
    jest kompletnie zbedne do wykonywania pracy, w innych tylko
    ewentualnie ulatwia, w niektorych jest raczej niezbedne.
    Tak ze napisz najpierw jakiej pracy szukasz moze? :)

    pzdr.
    Nahia

  • 4. Data: 2004-07-31 12:49:54
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > Czy wysylac cv & lm , gdy wszystkie warunki sie spelnia, a nie ma sie
    > cholernego prawa jazdy kat. B ? Oczywiscie sa oferty, gdzie brak
    > posiadania od razu dyskwalifikuje. Mi chodzi o inne oferty.

    Jesli pracodawca umieszcza w ogloszeniu, ze prawo jazdy jest wymagane, to
    pewnie ma do tego jakis powod. Z reguly sa to podroze sluzbowe, ktore ciezko
    bedzie Ci odbywac, nie majac prawa jazdy. Miedzymiastowe jeszcze latwiej,
    ale po miescie? Albo bedziesz tracil czas w autobusach (czas firmowy), albo
    wydawal firmowe pieniadze na taksowki. Jedna i druga sytuacja jest dla
    pracodawcy nie do przyjecia. Chyba, ze aplikujesz na wysokie stanowisko
    kierownicze i jestes specem nie do zastopienia.

  • 5. Data: 2004-07-31 14:05:05
    Od: "x...@g...pl" <x...@g...pl>

    Użytkownik Nahia napisał:

    > Tak ze napisz najpierw jakiej pracy szukasz moze? :)

    Rouzmiem, ze na stanowisku takim jak przedstawiciel handlowy, albo
    medyczny, farmaceutyczny, posiadanie prawa jazdy jest niezbedne.
    Bez niego nie mozna przeciez wykonywac takiej pracy, co jest zrozumiale.
    Ale np. czy musi je miec pracownik biurowy? Albo specjalista w jakims
    dziale firmy, doradca klienta...
    Zauwazam, ze wymog posiadania prawa jazdy wsrod wyliczanki oczekiwan,
    jest czasami wymieniany jako ostatnia lub przedostatnia pozycja...CZy
    wowczas spelaniajac wszystkie wymagania, a nie posiadajac prawka, aplikowac?
    Oczywiscie, jest zrozumiale, zeby rozwiazac sobie problem, to najlepiej
    zrobic prawo jazdy. Niestety sa powody, dla ktorych nie moge go obecnie
    zrobic. Zeby bylo jasne - sa to m.in. powody finansowe.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-07-31 17:43:38
    Od: marcins <m...@c...pl>

    x...@g...pl wrote:

    > Witam!
    >
    > Chcialbym wywolac dyskusje czy bez posiadania prawa jazdy (roznie to w
    > mozna znalezc prace.

    jako taksowkarz/kierowca autobusu _niestety_ odpada..
    ale na pocieszenie dodam ze mozna.

    m.

  • 8. Data: 2004-08-01 14:12:40
    Od: "po_lcia" <p...@w...pl>

    Oczywiscie ze aplikowac!!! Czasami pisza wiecej wymagan, a jezeli spelnisz
    inne wymagania to Ci daruja. :D Tylko zaklina cie, nie krzycz od progu na
    rozmowie "nie mam prawa jazdy" , tylko mów najpierw co masz!

    powodzenia i uszy do góry

    polcia :-)

  • 9. Data: 2004-08-01 16:12:48
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    x...@g...pl [Sat, 31 Jul 2004 16:05:05 +0200]:

    > Ale np. czy musi je miec pracownik biurowy? Albo specjalista
    > w jakims dziale firmy, doradca klienta...

    No tak jak pisalam... Czasami jest niezbedne, czasami pomocne,
    czesto zupelnie niepotrzebne. Zalezy od pracy -- a tej nadal
    nie okresliles.

    > Zauwazam, ze wymog posiadania prawa jazdy wsrod wyliczanki
    > oczekiwan, jest czasami wymieniany jako ostatnia lub
    > przedostatnia pozycja...CZy wowczas spelaniajac wszystkie
    > wymagania, a nie posiadajac prawka, aplikowac?

    Chwile sie zastanowic nad tym czy prawo jazdy na TYM wlasnie
    stanowisku jest niezbedne i wtedy zdecydowac.

    Zazwyczaj latwo to ocenic...

    pzdr.
    Nahia

  • 10. Data: 2004-08-01 16:24:16
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > wowczas spelaniajac wszystkie wymagania, a nie posiadajac prawka, aplikowac?

    Aplikuj, o ile czujesz, ze Ci nie bedzie prawko potrzebne w pracy, ale u mnie w
    biurze wszyscy jezdza, bo co chwile jest jakas potrzeba, jakby ktos powiedzial, ze
    nie ma prawka, to by bylo .. dziwne conajmniej.
    Zrob sobei prawko w koncu, bo dzis bez niego trudno zyc :)

    Wojtek