PracaGrupypl.praca.dyskusje › ALVEO - zarabiaj duże pieniądze na sklepie internetowym...

  • 1. Data: 2004-07-31 11:49:42
    Temat: ALVEO - zarabiaj duże pieniądze na sklepie internetowym...
    Od: "vc" <v...@...Pa-M-niePoczta.fm>

    Chcesz ruszyć z własnym interesem - z własnym sklepem internetowym i zacząc zarabiać
    więcej jak w pracy na etat ?

    Dobrze trafiłeś bo mam świetną ofertę do przedstawienia. Nie oferuje jakiegoś
    uniwersalnego sklepu internetowego do którego musisz
    wstawiać sobie tygodniami jakieś produkty i na własną rękę je łatwić. Oferuje sklep
    stworzony specjalnie pod konkretny produkt
    jakim jest Alveo - ziołowy środek wspomagający leczenie wielu chorób. Wartość tego
    sklepu szacuje na ponad 1000 zł ale sprzedam go
    za 199 zł i za darmo umieszczę na darmowym serwerze.

    Zarabiasz w nim sprzedając Alveo na którym możesz zarobić nawet 70 zł na 1 butelce
    !!! czyli po sprzedaniu 3 butelek zwrócą Ci
    się koszty poniesione na ten sklep a później to już czysty zysk idący do twojej
    kieszeni.

    Ja jestem twoim dostawcą towaru. Dodatkowo możesz dalej komuś odsprzedawać ten sklep
    za dowolna przez ciebie sumę a ja go za darmo
    zainstaluje. Stronę tworzyłem przez 3 miesiące w wolnym czasie i za to chce jedyne
    199 zł. Na stronie jest bardzo dużo artykułów
    opisujących jak działa Alveo, na co pomaga, listy od ludzi którzy już wyzdrowieli za
    jego pomocą, wykłady w formacie MP3, wszelkie
    możliwe dokumenty i atesty potwierdzające jakość i działanie tego preparatu.

    Dołącz do wielu ludzi którzy już utrzymują się ze sprzedaży Alveo czy to sprzedając
    go samym znajomym czy również przez Internet..

    Podsumowywując dostajesz sklep internetowy i zarazem wielkie źródło informacji o
    Alveo stworzone na wysokim poziomie z
    wykorzystaniem kilku języków programowania. Sklep jest w pełni zautomatyzowany.
    Dodatkowo ja Ci dostarczam świetny produkt -
    ekstrakt z 26 ziół który naprawdę zapewnia zdrowe życie i chroni organizm przed
    wieloma chorobami (czytaj na stronie dział
    REKOMENDACJE).

    Jedyne co do Ciebie należy to reklamowanie swojego sklepu w Internecie a
    wystarczająco jest miejsc gdzie można za darmo umieszczać
    swoje ogłoszenia/reklamy wiec nie trzeba inwestować pieniędzy w reklamę. Łatwiej mają
    osoby które już posiadają jakieś własne
    strony internetowe ponieważ mogą na nich umieścić reklamę do swojego sklepu. Ludzie
    którzy już posiadają własne sklepy internetowe
    które już w jakimś stopniu rozreklamowali i przynoszą im dochody wiedzą o czym mowie,
    wiedza ze to jest obecnie jedna z
    najlepszych form zarabiania pieniędzy i na pewno cały czas pracują nad zwiększeniem
    odwiedzin w swoim sklepie.

    Dodam ze trwa promocja !!! Osoby które będą miały odpowiednio duża sprzedaż w swoim
    sklepie dostaną na własność nowe samochody z
    salonu warte 50 000 PLN (szczegóły na stonie).

    Jeżeli ta oferta Cie zainteresowała jedyne co pozostaje Ci to zapoznanie się z tym
    sklepem który znajduje się pod adresem
    www.alveo.prv.pl

  • 2. Data: 2004-07-31 17:42:26
    Od: marcins <m...@c...pl>

    vc wrote:
    > Chcesz ruszyć z własnym interesem - z własnym sklepem internetowym i zacząc
    zarabiać więcej jak w pracy na etat ?

    i ??
    ehh

    m.