PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ale sie porobilo

  • 1. Data: 2002-02-02 06:10:55
    Temat: Ale sie porobilo
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

    Witajcie

    Dawno nie przegladalem listy dyskusyjnej, zagladam wiec z rana, a tutaj
    jakos ozylo w kwestii Greencard. Co pare postow pytanko, oraz niezmordowani
    Panowie Slavo, Kingram, Pawelek, Thomas (chociaz teraz jakby mniej), i inni
    udzielajacy odpowiedzi. To sie chwali, ludzie musza sobie pomagac, ale mysle
    ze czasem pytajacym przydalby sie tak jak mi sie przydal (Kingram
    pamietasz?) kubelek zimnej wody na glowe.
    To pozwala troche trzezwo pomyslec i zabrac sie w koncu samemu do roboty,
    niestety nic nie przychodzi samo. Panowie, zycze wam zeby posty Slava,
    Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych zmobilizowaly was tak do poszukiwania
    pracy w Niemczech (oczywiscie mowie o tych ktorych to interesuje), jak mnie
    zmobilizowaly. A wyzej wymienionym dziekuje jeszcze raz za pomoc (tym razem
    na forum), i oznajmiam ze od marca powieksze grono polskiej sily roboczej IT
    :) w Bawarii

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-02 17:36:57
    Temat: Re: Ale sie porobilo
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Użytkownik "Kerberos" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    mysle
    > ze czasem pytajacym przydalby sie tak jak mi sie przydal (Kingram
    > pamietasz?) kubelek zimnej wody na glowe.

    no to lej - chcę wiedzieć wszystko :)))

> [...]
    > Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych zmobilizowaly was tak do poszukiwania
    > pracy w Niemczech (oczywiscie mowie o tych ktorych to interesuje), jak

    Chyba nieporozumienie. Chyba nikt z myslacych tutaj o GC w Niemczech nie
    prosil Slava, Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych o pomoc przy znalezieniu
    pracy. Prosilismy o wyjasnienie szczegolow i pulapek czychajacych przy
    zalatwianiu formalnosci.

    > A wyzej wymienionym dziekuje jeszcze raz za pomoc (tym razem
    > na forum),
    > i oznajmiam ze od marca powieksze grono polskiej sily roboczej IT
    > :) w Bawarii

    Gratuluje!
    Mam nadzieje niedlugo tez do Was dolaczyc :)

    Okruch

  • 3. Data: 2002-02-02 18:47:56
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

> [...]
    razem
    > na forum), i oznajmiam ze od marca powieksze grono polskiej sily roboczej

    Gratulacje !!!!!!!
    Co prawda Oktoberfest za 9 (???) miesiecy, lecz mozna to _swietowac_
    znacznie wczesniej. Co inni na to ???
    Co prawda rozumiem, ze z jakis przyczyn niektorzy nie moga sie zdecydowac
    podjac takiego wyzwania (z roznych przyczyn), lecz Ci, ktorzy przelamali
    wszelkie przeszkody zasluguja na uznanie. Powodzenia.

    Pozdrawiam
    Pawelek

    PS. Gdzie???

  • 4. Data: 2002-02-02 21:59:07
    Od: b...@h...com (Bogdan)

    > Dawno nie przegladalem listy dyskusyjnej, zagladam wiec z rana, a tutaj
    > jakos ozylo w kwestii Greencard.

    Ja tam sie na tym nie znam, ale czy ta dyskusja nie powinna sie przeniesc
    na alt.pl.emigracja?

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-02-04 13:36:59
    Od: kingram <k...@g...net>

    Kerberos wrote:

> [...]
    > na forum), i oznajmiam ze od marca powieksze grono polskiej sily roboczej IT

    Nawet mi nie przypominaj (z tym kubelkiem)... W koncu grupa jest po to
    zeby udzielac odpowiedzi o ile stac odpowiadajacego na cierpliwosc i
    poswiecenie odrobiny prywatnego czasu...
    A sieganie do archiuwum to jeszcze inna para kaloszy (dla mnie np. nie
    wykonalne - ze wzgledu na to co oferuje lacze przez telegobe z polska...
    ;o( ).
    Nie wszyscy uczestnicy na grupie wiedza jak to zrobic, poza tym czesc z
    nich dysponuje modemem, tak wiec...
    Masz racje jesli chodzi o upor w zdobywaniu zamierzonych celow...
    Nikt nikomu nie pomoze w zdobyciu pracy tutaj. Co najwyzej bedzie w
    stanie udzielic kilku informacji na temat jak postapic gdy spotka Cie
    ten lub inny problem - rzecz jasna pod warunkiem ze podobny problem juz
    sie rozwiazalo...
    No i powodzenia - witaj na pokladzie...
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 6. Data: 2002-02-04 14:08:16
    Od: kingram <k...@g...net>

    Bogdan wrote:

    > Ja tam sie na tym nie znam, ale czy ta dyskusja nie powinna sie przeniesc
    > na alt.pl.emigracja?
    >
    > Bogdan

    Ja tez sie na tym nie znam - ale mysle ze z emigracja to nie ma zbyt
    wiele wspolnego. GreenCard to "kontrakt" na 5 lat. Dotyczy pracy - stad
    pl.praca.dyskusje a nie alt.pl.emigracja.
    Ja nie wyemigrowalem tylko wyjechalem na 5 lat do pracy w niemczech. A
    to chyba roznica?
    Jak najbardzie po wygasnieciu GreenCard wroce do Polski (o ile bedzie do
    czego?)

  • 7. Data: 2002-02-05 06:59:56
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

> [...]
    > prosil Slava, Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych o pomoc przy znalezieniu
    > pracy. Prosilismy o wyjasnienie szczegolow i pulapek czychajacych przy

    Nie, zle mnie zrozumiales. Chodzi tutaj raczej o pewna nieporadnosc i nawet
    czasami
    o ton ktory zdaje sie wskazywac conajmniej na rozpacz. Panowie ratunku, co
    ja mam zrobic, itp.
    Mysle ze kazdy jest w stanie uzyskac podstawowe informacje, chocby tak jak
    ja w Ambasadzie,
    Nie dziwia mnie juz pytania ktore dotycza konkretnych zagadnien, ale takie w
    stylu "Co trzeba zrobic
    zeby wyjechac na Greencard? Gdzie szukac pracodawcy? Ile powinienem
    zarabiac?" sa conajmniej infantylne.

    > Gratuluje!
    > Mam nadzieje niedlugo tez do Was dolaczyc :)
    >
    > Okruch

    Bardzo dziekuje :) Mam nadzieje ze nikogo nie urazilem

  • 8. Data: 2002-02-05 07:02:54
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

    > A sieganie do archiuwum to jeszcze inna para kaloszy (dla mnie np. nie
    > wykonalne - ze wzgledu na to co oferuje lacze przez telegobe z polska...
    > ;o( ).

    Wieszkosc startujacych w temacie ma ulatwiona te kwestie, poniewaz
    najczesciej korzystaja jeszcze w Polsce z archiwum grup dyskusyjnych :)

  • 9. Data: 2002-02-05 19:23:32
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

> [...]
    > stylu "Co trzeba zrobic
    > zeby wyjechac na Greencard? Gdzie szukac pracodawcy? Ile powinienem

    Zgadzam się zupełnie i całkowicie (aczkolwiek jeszcze nie wyjechałem, to już
    jestem raczej zaawansowany w tym i stąd moje pytania do kolegów bardziej
    doświadczonych w bojach z urzędami, bo o to głównie pytałem)
    Do momentu w którym czytałem Twoją poprzednią wiadomość, to chyba nie było
    jeszcze takich próśb w tym stylu, jaki opisujesz, stąd taka a nie inna moja
    odpowiedź. Teraz się tego trochę wysypało, więc przyznaję Ci rację.
    A swoją drogą trochę to śmieszne i dziwne - człowiek który stara się o pracę
    informatyka a nie potrafi przeszukać internetu :(. Wąska specjalizacja staje
    się chyba powoli zbyt wąska.

    > Bardzo dziekuje :) Mam nadzieje ze nikogo nie urazilem

    No mnie nie. Po ostatnich mailach do GCowców podzielam Twoją opinię :) i
    jestem pełen podziwu dla kolegów GCowców, cierpliwie to znoszących :)
    Aż się boję z Wami umówić na pyfko jak już mi się uda wyjechać, bo całą tę
    nawałę pytań, o ile dobrze pamiętam, wywołałem ja pierwszym swoim pytaniem
    :)

    Okruch