PracaGrupypl.praca.dyskusjeAle sie porobilo › Re: Ale sie porobilo
    From: "Okruch" <o...@p...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ale sie porobilo
    Date: Sat, 2 Feb 2002 18:36:57 +0100

    Użytkownik "Kerberos" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:a3fvtl$fu3$1@news.tpi.pl...
    > Witajcie
    >
    > Dawno nie przegladalem listy dyskusyjnej, zagladam wiec z rana, a tutaj
    > jakos ozylo w kwestii Greencard. Co pare postow pytanko, oraz
    niezmordowani
    > Panowie Slavo, Kingram, Pawelek, Thomas (chociaz teraz jakby mniej), i
    inni
    > udzielajacy odpowiedzi. To sie chwali, ludzie musza sobie pomagac, ale
    mysle
    > ze czasem pytajacym przydalby sie tak jak mi sie przydal (Kingram
    > pamietasz?) kubelek zimnej wody na glowe.

    no to lej - chcę wiedzieć wszystko :)))

    > To pozwala troche trzezwo pomyslec i zabrac sie w koncu samemu do roboty,
    > niestety nic nie przychodzi samo. Panowie, zycze wam zeby posty Slava,
    > Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych zmobilizowaly was tak do poszukiwania
    > pracy w Niemczech (oczywiscie mowie o tych ktorych to interesuje), jak
    mnie
    > zmobilizowaly.

    Chyba nieporozumienie. Chyba nikt z myslacych tutaj o GC w Niemczech nie
    prosil Slava, Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych o pomoc przy znalezieniu
    pracy. Prosilismy o wyjasnienie szczegolow i pulapek czychajacych przy
    zalatwianiu formalnosci.

    > A wyzej wymienionym dziekuje jeszcze raz za pomoc (tym razem
    > na forum),
    > i oznajmiam ze od marca powieksze grono polskiej sily roboczej IT
    > :) w Bawarii

    Gratuluje!
    Mam nadzieje niedlugo tez do Was dolaczyc :)

    Okruch