PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upoważnienie do wystawienia faktury VAT

  • 1. Data: 2002-02-02 01:19:36
    Temat: Upoważnienie do wystawienia faktury VAT
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...pl>

    Witam ,mam pytanie:czy osoba nie zatrudniona w firmie może być upoważniona
    do wystawienia/odbioru faktury vat?
    Przykładowo czy ja nie będąc zatrudniony w sklepie rodziców wystawiając
    fakturę za pomocą jakiegoś programu komp.,to czy mogę napisać "wystawił:Imię
    i Nazwisko?

    Dzięki za odpowiedż.

  • 2. Data: 2002-02-02 14:48:41
    Temat: Re: Upoważnienie do wystawienia faktury VAT
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Karpiński" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przykładowo czy ja nie będąc zatrudniony w sklepie rodziców wystawiając
    > fakturę za pomocą jakiegoś programu komp.,to czy mogę napisać

    Zadaj to pytanie raczej na pl.soc.prawo.podatki. Mysle ze tam predzej
    uzyskasz odpowiedz.

    --

    <<<<<<<Pozdrawiam waldi >>>>>>>
    www.akwarium.any.pl

  • 3. Data: 2002-02-02 21:51:28
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > Witam ,mam pytanie:czy osoba nie zatrudniona w firmie może być upoważniona
    > do wystawienia/odbioru faktury vat?

    Oczywiście, że tak. Osoba upoważniona do reprezentowania firmy musi cię do
    tego upoważnić pisemnie.

    Pozdrawiam
    Quba