PracaGrupypl.praca.dyskusjeAle sie porobilo › Ale sie porobilo
    From: "Kerberos" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ale sie porobilo
    Date: Sat, 2 Feb 2002 07:10:55 +0100

    Witajcie

    Dawno nie przegladalem listy dyskusyjnej, zagladam wiec z rana, a tutaj
    jakos ozylo w kwestii Greencard. Co pare postow pytanko, oraz niezmordowani
    Panowie Slavo, Kingram, Pawelek, Thomas (chociaz teraz jakby mniej), i inni
    udzielajacy odpowiedzi. To sie chwali, ludzie musza sobie pomagac, ale mysle
    ze czasem pytajacym przydalby sie tak jak mi sie przydal (Kingram
    pamietasz?) kubelek zimnej wody na glowe.
    To pozwala troche trzezwo pomyslec i zabrac sie w koncu samemu do roboty,
    niestety nic nie przychodzi samo. Panowie, zycze wam zeby posty Slava,
    Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych zmobilizowaly was tak do poszukiwania
    pracy w Niemczech (oczywiscie mowie o tych ktorych to interesuje), jak mnie
    zmobilizowaly. A wyzej wymienionym dziekuje jeszcze raz za pomoc (tym razem
    na forum), i oznajmiam ze od marca powieksze grono polskiej sily roboczej IT
    :) w Bawarii