PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy - duplikat

  • 1. Data: 2002-02-01 22:43:04
    Temat: Swiadectwo pracy - duplikat
    Od: "Masklin" <m...@p...pl>

    Zgibilem jedno z moich swiadectw pracy, Jest ono mi potrzebne do ustalenia
    stazu pracy przy obliczaniu urlopu. Czy jesli napisze do dawnego pracodawcy
    o wystawienie duplikatu to oni maja obowiazek go wystawic, czy to jest ich
    dobra wola?

    Jacek

  • 2. Data: 2002-02-03 09:08:55
    Temat: Re: Swiadectwo pracy - duplikat
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Masklin" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracodawcy
    > o wystawienie duplikatu to oni maja obowiazek go wystawic, czy to jest ich

    Mają obowiązek, ale mogą zarządać opłaty manipulacyjnej.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-02-03 22:10:30
    Od: "Masklin" <m...@p...pl>

    > Mają obowiązek, ale mogą zarządać opłaty manipulacyjnej.

    A czy mozna znac podstawe prawna, na ktora moglbym sie powolac?

    Jacek