PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwent Politechniki (Informatyka Ekonomiczna i Ekonometria) szuka pracy

  • 1. Data: 2003-06-23 06:13:51
    Temat: Absolwent Politechniki (Informatyka Ekonomiczna i Ekonometria) szuka pracy
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Jestem świeżym absolwentem (mgr inż.) specjalności Informatyka Ekonomiczna i
    Ekonometria Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej.
    Studia ukończyłem z oceną bardzo dobrą z wyróżnieniem.
    Podczas studiów odbyłem wiele praktyk zarówno związanych z informatyką jak i
    zarządzaniem (oraz pracowałem m.in. w badaniach rynku).
    Na komputerach znam się bardzo dobrze, a to czego póki co nie potrafię
    jestem
    w stanie szybko się nauczyć.

    Znam dobrze angielski, jako-tako rosyjski i ciągle szlifuję niemiecki.
    Szukam pracy - moje CV znajduje się na stronie www.von.neumann.prv.pl/cv.php

    Czekam na ewentualne oferty.