PracaGrupypl.praca.szukana › Krakow, Warszawa, Katowice - marketing, project manager z doswiadczeniem

  • 1. Data: 2003-06-23 06:32:39
    Temat: Krakow, Warszawa, Katowice - marketing, project manager z doswiadczeniem
    Od: "krzypacz" <k...@p...onet.pl>

    Dzien dobry,
    szukam nowej pracy (najchetniej w Krakowie lub okolicach, ale bez problemu
    przeniose sie do
    Warszawy lub Katowic).

    Obecnie pracuje jako kierownik ds. marketingu w lokalnej sieci handlowej
    (Krakow),
    wczesniej przez piec lat jako project manager w duzej firmie internetowej.
    Znam bardzo dobrze jezyk angielski, dobrze niemiecki, biegle komputer,
    internet, DTP, mam duze doswiadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
    i przygotowywaniu umow handlowych.
    Ponadto mam szerokie kontakty handlowe, prawo jazdy i samochod.
    Jestem kreatywny, odpowiedzialny i uczciwy oraz dyspozycyjny.

    Szukam pracy, w ktorej bede mogl wykazac sie moim doswiadczeniem i
    umiejetnosciami.

    Zainteresowanym przesle pelne CV i chetnie spotkam sie w celu
    zaaprezentowania siebie i mojego doswiadczenia.

    Kontakt: k...@p...onet.pl

    Pozdrawiam,
    Krzysztof