PracaGrupypl.praca.dyskusje › fundusz socjalny

  • 1. Data: 2008-12-09 22:21:58
    Temat: fundusz socjalny
    Od: "Kawiareczka" <k...@o...pl>

    Witam
    Pracuje zatrudniona na outcorcingu. Firma która mnie zatrudnia liczy sobie
    ponad 100 osob.
    Z tego co udalo mi sie ustalic w takiej firmie powyzej 20stu pracownikow
    przysluguje swiadczenie socjalne.
    Coś koło 900 zl pracodawca ma obowiazek odpisac na fundusz socjalny. Czy
    firma ma obowiazek cos mi zafundowac z takiego funduszu np bon na gwiazdke,
    paczke dla dziecka, czy moze powiedziec ze nie ma pieniedzy i sprawa
    zamknięta. Jak jest w praktyce? Zatrudniona jestem ponad rok, w tamtym roku
    powiedzieli ze za krotko pracuje aby mi cos przyslugiwało.
    Pozdrawiam
    Dorota

  • 2. Data: 2008-12-09 22:27:40
    Temat: Re: fundusz socjalny
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ghmrhl$qab$1@nemesis.news.neostrada.pl Kawiareczka
    <k...@o...pl> pisze:

    > Pracuje zatrudniona na outcorcingu.
    Co to jest outcorcing i na czym polega?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-12-09 23:21:07
    Od: "Kawiareczka" <k...@o...pl>

    >W wiadomości news:ghmrhl$qab$1@nemesis.news.neostrada.pl Kawiareczka

    > Co to jest outcorcing i na czym polega?
    >
    > --
    > Jotte

    no głupi błąd - przyznaje i wstydze sie :)
    outsourcing

    Pozdrawiam serdecznie
    Dorota

  • 4. Data: 2008-12-09 23:27:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ghmuka$l3l$1@atlantis.news.neostrada.pl Kawiareczka
    <k...@o...pl> pisze:

    > no głupi błąd - przyznaje i wstydze sie :)
    > outsourcing
    W takim razie przeczytaj regulamin ZFŚS. Tam jest określone kto i na jakich
    zasadach jest uprawniony do świadczenia.
    No i rzecz jasna najpierw ustawa:
    http://msp.money.pl/akty_prawne/zakladowy_fundusz_sw
    iadczen_socjalnych/

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-12-10 11:20:46
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 9 Gru, 23:21, "Kawiareczka" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zamknięta. Jak jest w praktyce? Zatrudniona jestem ponad rok, w tamtym roku
    > powiedzieli ze za krotko pracuje aby mi cos przyslugiwało.

    Jesli jestes zatrudniona przez inna firme, niz ta, w ktorej faktycznie
    pracujesz, to fundusz socjalny przysluguje Ci z firmy, z ktora masz
    podpisana umowe o prace.

    pozdr
    AA