PracaGrupypl.praca.dyskusjeAMS i rekrutacja w Krakowie › Re: AMS i rekrutacja w Krakowie
    From: "Bam" <N...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: AMS i rekrutacja w Krakowie
    Date: Wed, 10 Dec 2003 18:36:49 +0100
    Sender: 9...@p...onet.pl@wp162.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:br7g98$6k$1@inews.gazeta.pl...
    > Bylem u nich na interview jakies 1,5 m-ca temu. Pani prowadzaca rekrutacje
    > zapewnila mnie ze do kilku dni zostane poinformowany o efektach rozmow i
    czy
    > mam prace czy raczej mi dziekuja. I do dzisiaj zero informacji. Dzwonilem
    > nawet do nich zeby uzyskac jakies informacje, obiecali oddzwonic i znowu
    nic.

    To mi przypomina rekrutację wewnętrzną w moim ukochanym Banku Zachodnim WBK.
    ;)
    Jest się zapraszanym na rozmowy, obietnica powiadomienia o wynikach, moje
    telefony czy już, ich odpowiedzi, że oddzwonią a potem się okazuje że jak
    dzwoniłam a oni mi mówili że jeszcze nic nie wiadomo, mój kolega już
    pracował na rzeczonym stanowisku od kilku dni.
    Czeski film.