PracaGrupypl.praca.dyskusje › Największa porażka

  • 1. Data: 2003-12-10 11:41:05
    Temat: Największa porażka
    Od: "Simmias" <s...@p...onet.pl>

    Jak podchodzić do odpowiedzi na pytanie o największą porażkę zawodową?

  • 2. Data: 2003-12-10 12:00:24
    Temat: Re: Największa porażka
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jak podchodzić do odpowiedzi na pytanie o największ? porażkę zawodow??

    Moja najwieksza porazka zawodowa to obecnosc na tej rozmowie o prace.

    ;-)

  • 3. Data: 2003-12-10 19:13:37
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

    Użytkownik "Simmias" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak podchodzić do odpowiedzi na pytanie o największą porażkę zawodową?

    Nie było...

    Pzdr
    Brodek

  • 4. Data: 2003-12-10 21:32:21
    Od: "Offieczka" <w...@p...onet.spam.pl>

    Użytkownik Simmias <> napisał:
    > Jak podchodzić do odpowiedzi na pytanie o największą porażkę zawodową?

    A to zależy od owej porażki i jej przyczyn :)
    --
    Offieczka

  • 5. Data: 2003-12-11 00:45:48
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 10 Dec 2003 12:41:05 +0100
    "Simmias" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak podchodzić do odpowiedzi na pytanie o największą porażkę zawodową?

    ..uczciwie...
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 6. Data: 2003-12-11 20:24:07
    Od: jurson <j...@o...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller napisał:

    > ..uczciwie...

    ale tak zeby bylo widac ze wyciagnelo sie z niej jakies wnioski:)

  • 7. Data: 2003-12-12 03:40:33
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 11 Dec 2003 21:24:07 +0100
    jurson <j...@o...pl> wrote:

    > ale tak zeby bylo widac ze wyciagnelo sie z niej jakies wnioski:)

    no oczywiscie.

  • 8. Data: 2003-12-12 08:27:25
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > Jak podchodzić do odpowiedzi na pytanie o największą porażkę zawodową?

    ..uczciwie...
    --

    Zgadzam się z Niną. I pozwolę sobie dodać, że czasami czytając porady dawane
    ludziom pytającym o odpowiedzi na pytania "z hakiem" zastanawiam się czy

    Paweł

  • 9. Data: 2003-12-12 23:26:23
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Simmias" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Jak podchodzić do odpowiedzi na pytanie o największą porażkę zawodową?

    Do tej pory nie potrafie zarobic miliona $ w miesiac, co dla takiego Billa
    G. jest pryszczem.

  • 10. Data: 2003-12-12 23:33:14
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > dobrze zna techniki stosowane w procesie rekrutacji. Jeżeli jest inaczej
    > mam takich "fachowców" w du....(żym poważaniu) ...

    nie zgodzę się z tobą - znajomość "technik" świadczy o tym w jaki sposób
    kandydat podchodzi do sprawy - według mnie znajomość świadczy o tym, że
    kandydat odrobił prace domową - jeśli tak zrobił w stodunku do rozmowy, to
    można założyć że także będzie odrabiał pracę domową kiedy już zostanie
    zatrudniony.

    pozdrawiam
    --
    Mariusz