PracaGrupypl.praca.dyskusjeADB w Zielonej Górze! › Re: ADB w Zielonej Górze!
    From: nbs <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ADB w Zielonej Górze!
    Date: Fri, 09 Sep 2005 02:06:10 +0900

    Stachu wrote:

    > Nie pracuję tam, ale niedawno na uczelni u nas robili test
    > kwalifikacyjny na praktyki. Moim zdaniem był trudny. Jeżeli Cię
    > interesuje co tam było, już mówię - "goły" C (był test z C++ i Javy
    > jeszcze, ale nie pisałem). Generalnie, zakręcone makrodefinicje,
    > pokręcone funkcje, żonglerka wskaźnikami. Zadań dużo czasu mało. Test
    > zrobiony tak, aby przeszli go ci, którzy rzeczywiście są nieźli i szybko
    > myślą. A był to test dla kandydatów na praktykantów!

    To pewnie ten sam test, ktory rozwiazywalem ~5 lat temu. Nie jest az
    taki trudny ale trzeba sobie w domu pocwiczyc rozne "wygibasy" w C bo
    pozniej nie bedzie czasu na myslenie. Podobnie jezyk angielski - tu,
    jesli ktos zdawal egzamin na (jakikolwiek) certyfikat jezykowy nie
    powinien miec problemu - podobna specyfika. Generalnie testy bardziej na
    rozwiazywanie testow niz faktyczna znajomosc tematu.

    Odczucia:
    Pare bardzo ciekawych osob i dobrych fachowcow. Niestety tez formalna,
    korporacyjna atmosfera, IMHO nieco na wyrost. Ogolnie polecam,
    development na dosc wysokim poziomie, wlasne produkty, warunki AFAIK
    nienajgorsze.

    \R.