PracaGrupypl.praca.dyskusje1praca - preferencyjne warunki dla absolwentow? › Re: 1praca - preferencyjne warunki dla absolwentow?
    From: "Marchewka" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1praca - preferencyjne warunki dla absolwentow?
    Date: Thu, 27 Jun 2002 10:28:27 +0200

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:afahr0$r21$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Wyczytałem gdzies: "Program 1 Praca skierowany jest tylko do osób, które
    > posiadają status absolwenta, a więc do osób bezrobotnych w okresie do 12
    > miesięcy od dnia określonego w dyplomie lub świadectwie ukończenia szkoły"

    Slyszalam w radiowej "Trojce", ze ten program to kolejna sciema rzadu.
    Program jest, gora kasy na niego poszla, ale nic sie nie dzieje. Na stronie
    tylko same zapewnienia, zabawne haslo SUKCES i niewiele poza tym. Na
    telefony nikt nie odpowiada, nawet na platnych liniach, ma maile tez nie ma
    odzewu, kasy na kredyty tez brak. A w Urzedach Pracy w ogole nic nie wiedza
    na temat tego programu. Podobno pracodawcy przychodza po info i zeby
    zatyrudnic absolwentow, a panie w UP sie dziwia.
    Ale moze po tej audycji, w ktorej zreszta duzo wady nalal wice minister
    pracy, cos sie ruszylo.
    Daj znac, jak cos Ci sie uda zamieszac!
    Powodzenia!