eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Programmatic

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Specjalista ds. Programmatic

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji programmatic dla klientów z różnych branż.
  • Zakup, monitorowanie i optymalizacja kampanii w mediach internetowych.
  • Analiza grup docelowych oraz efektywności prowadzonych działań reklamowych.
  • Przygotowywanie raportów z wyników kampanii i rekomendacji optymalizacyjnych.
  • Tworzenie prezentacji i propozycji dla klientów w oparciu o dane i trendy rynkowe.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii programmatic.
  • Znajomość platform DV360 (mile widziana znajomość innych systemów).
  • Umiejętność korzystania z narzędzi do monitorowania i raportowania działań digital.
  • Dobra orientacja w rynku reklamy internetowej.
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim (min. poziom B2).
  • Dobra znajomość Excela i analityczne podejście do danych.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia.
  • Model pracy hybrydowej – 3 dni w biurze, 2 zdalnie.
  • Benefity po 3 miesiącach: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego.
  • Zniżki w kantynie firmowej od pierwszego dnia pracy.
  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca (workation) po pół roku.
  • Cotygodniowe śniadania i regularne spotkania integracyjne.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz ścieżki rozwoju eksperckiego i managerskiego.
  • Udział w programie Innovation Community i projektach z obszaru MARTECH.
  • Wsparcie psychologiczne i doradztwo w ramach Employee Assistant Program i Telus Health One.
  • Przyjazną atmosferę i zespół, w którym współpraca naprawdę ma znaczenie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-23

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: WPP Media

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Dane GUS wskazują, że czasowo poza granicami Polski przebywa obecnie około 1,55 mln Polaków. To wyraźny dowód, że praca za granicą ciągle cieszy się wśród nas popularnością. Jest to przede wszystkim efekt wynagrodzeń oferowanych nam ...

Nieobecność pracownika podczas kontroli zwolnienia lekarskiego (L4) może skutkować poważnymi konsekwencjami - od utraty prawa do zasiłku chorobowego, przez kary finansowe, aż po zwolnienie z pracy. Błędne lub nieaktualne wskazanie adresu ...

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

Do czerwca 2026 r. polskie firmy muszą wdrożyć unijną dyrektywę gwarantującą pełną przejrzystość wynagrodzeń. Zmiany obejmą m.in. obowiązek informowania pracowników o porównaniu płac godzinowych z innymi osobami o tym samym ...

Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...