PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Programmatic

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Specjalista ds. Programmatic

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji programmatic dla klientów z różnych branż.
  • Zakup, monitorowanie i optymalizacja kampanii w mediach internetowych.
  • Analiza grup docelowych oraz efektywności prowadzonych działań reklamowych.
  • Przygotowywanie raportów z wyników kampanii i rekomendacji optymalizacyjnych.
  • Tworzenie prezentacji i propozycji dla klientów w oparciu o dane i trendy rynkowe.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii programmatic.
  • Znajomość platform DV360 (mile widziana znajomość innych systemów).
  • Umiejętność korzystania z narzędzi do monitorowania i raportowania działań digital.
  • Dobra orientacja w rynku reklamy internetowej.
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim (min. poziom B2).
  • Dobra znajomość Excela i analityczne podejście do danych.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia.
  • Model pracy hybrydowej – 3 dni w biurze, 2 zdalnie.
  • Benefity po 3 miesiącach: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego.
  • Zniżki w kantynie firmowej od pierwszego dnia pracy.
  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca (workation) po pół roku.
  • Cotygodniowe śniadania i regularne spotkania integracyjne.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz ścieżki rozwoju eksperckiego i managerskiego.
  • Udział w programie Innovation Community i projektach z obszaru MARTECH.
  • Wsparcie psychologiczne i doradztwo w ramach Employee Assistant Program i Telus Health One.
  • Przyjazną atmosferę i zespół, w którym współpraca naprawdę ma znaczenie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.