Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Zakupów Nieprodukcyjnych - rekrutacja online
Lokalizacja:
Koszalin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego Klienta, globalnego producenta rozwiązań automatyki intralogistycznej poszukujemy osoby na nowopowstałe stanowisko do globalnego zespołu odpowiedzialnego za zakupy i łańcuch dostaw.
Starszy Specjalista ds. Zakupów NieprodukcyjnychMiejsce pracy: KoszalinZakres zadań:
- Wdrożenie strategii w zakresie zakupów nieprodukcyjnych na bazie analizy dotychczasowych praktyk, kosztów i trendów rynkowych.
- Planowanie, zakup, negocjacje kosztów i zapewnianie terminowego nabycia profesjonalnych usług, materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w codziennym funkcjonowaniu organizacji i potrzeb operacyjnych zakładów produkcyjnych.
- Wsparcia lokalnych oddziałów na terenie Europy i Azji. Współpraca z zespołami inżynieryjnymi, produkcyjnymi i zarządzającymi projektami w celu lepszego zrozumienia specyfiki wymagań dotyczących materiałów i usług wymaganych do realizacji projektów lub operacji.
- Identyfikacja potencjalnych ryzyk w łańcuchu dostaw, takich jak niedobory w dostawach, problemy z jakością lub czynniki geopolityczne i opracowywanie strategii łagodzenia ryzyka.
- Rozwijanie i zarządzanie relacjami z dostawcami zgodnie z ogólnoświatową polityką firmy oraz odpowiedzialnością środowiskową i społeczną.
- Prowadzenie projektów oszczędnościowych. Dążenie do redukcji kosztów poprzez negocjacje, multi-sourcing, optymalizację projektu i poprawę wydajności przy jednoczesnym utrzymywaniu standardów jakości.
- Prowadzenie procesu identyfikacji, oceny, kwalifikacji i wdrażania nowych dostawców.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji działań związanych z zaopatrzeniem - zamówienia, umowy, faktury.
- Przygotowywanie regularnych raportów na temat wyników zakupów, w tym uzyskanych oszczędności, wskaźników wydajności dostawców i statusu zgodności.
- Współpraca z globalnym zespołem sourcingu. Wymiana najlepszych praktyk.
Oczekiwania względem Kandydata:
- Minimum 2 lata doświadczenia w zakupach, zaopatrzeniu, zaopatrzeniu strategicznym lub zarządzaniu łańcuchem dostaw w kategoriach nieprodukcyjnych - usługi, materiały eksploatacyjne, rozwiązania inwestycyjne (w wyłączeniem produkcji).
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze logistyki, ekonomii lub pokrewnym.
- Wiedza specjalistyczna i doświadczenie w zakresie oceny dostawców, negocjacji i zarządzania umowami.
- Silne umiejętności analityczne połączone ze znajomością narzędzi i technik analizy danych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, w tym umiejętność skutecznej interakcji z interesariuszami wewnętrznymi i dostawcami zewnętrznymi.
- Umiejętności negocjacyjne i doświadczenie w zakresie redukcji kosztów z wykorzystaniem negocjacji, optymalizacji specyfikacji, inicjatyw poprawy wydajności itp.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego. Inne języki będą dodatkowym atutem.
- Mile widziane doświadczenia zdobyte w międzynarodowych strukturach.
Oferujemy:
- Możliwość budowania strategii wokół danej kategorii.
- Kreatywne, stabilne miejsce pracy w firmie doświadczającej ogromnego wzrostu.
- Norweską kulturę organizacyjną.
- Możliwość pracy hybrydowej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »