PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapotrzebowanie na administratorów

  • 21. Data: 2006-08-20 08:02:02
    Temat: Re: zapotrzebowanie na administratorów
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    c...@g...com wrote:

    > W mojej opinii, to Ci się jednak giełdy pomyliły.

    Chyba jednak nie :)

    > Może masz na myśli systemy klienckie--MISS-y, a nie _główny_ system
    > transakcyjny?

    Systemy klienckie to od dawna - ostatnio wymusili na klientach Solarisa 10.
    Ale gdzieś ostatnio czytałem że oni sami też zamierzali.
    Może zwyczajnie była to jakaś 'plotka'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2006-08-20 11:31:26
    Od: c...@g...com

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Chyba jednak nie :)

    Materiałów marketingowych VMS nie jest wiele, ale we wszystkich
    jakie widziałem zawsze pojawia się rozanielony przedstawiciel EUREX,
    względnie BACA--podoba im się i nie zamierzają zmieniać.

    > Systemy klienckie to od dawna - ostatnio wymusili na klientach Solarisa 10.
    > Ale gdzieś ostatnio czytałem że oni sami też zamierzali.
    > Może zwyczajnie była to jakaś 'plotka'.

    http://42.pl/u/kRJ

    cytuję:
    ``The exchange is planning to begin replacing its Alpha boxes with
    Itanium machines.
    [...]
    The back-end operating system will continue to be HP's VMS platform.
    [...]
    The exchange currently offers Windows and Solaris-based software for
    the MISS servers, which sit at the customer firm''

    spokes-Eurex dodaje potem:
    ``VMS is still in my opinion the best cluster you can have''

  • 23. Data: 2006-08-20 11:36:31
    Od: c...@g...com

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Pewnie z tego samego powodu, z ktorego pewna duza firma
    > przechodzila z NetWare na AIX'a kupujac po drodze cala mase
    > serwerow Windows 2000 :-(((

    Wysilam się, ale nie widzę związku.

  • 24. Data: 2006-08-20 14:28:19
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    c...@g...com wrote:

    > Wysilam się, ale nie widzę związku.

    Sciezki migracji moga byc niezle poplatane, co prawda trudno
    podejzewac tak szacowne instytucje o "robienie kosztow" ale u nas
    sie zdarza.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 25. Data: 2006-08-20 18:00:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    c...@g...com wrote:

    > Materiałów marketingowych VMS nie jest wiele, ale we wszystkich
    > jakie widziałem zawsze pojawia się rozanielony przedstawiciel EUREX,
    > względnie BACA--podoba im się i nie zamierzają zmieniać.

    :-)))
    To się nazywa 'fanatyzm'.

    > http://42.pl/u/kRJ
    > cytuję:
    > The back-end operating system will continue to be HP's VMS platform.

    Dzięki.
    A u nas ostatnie VMS-y niedługo idą do piachu :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2006-08-20 18:46:51
    Od: c...@g...com

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > :-)))
    > To się nazywa 'fanatyzm'.

    uzasadniony ;>

    > Dzięki.
    > A u nas ostatnie VMS-y niedługo idą do piachu :)

    i to jest taki powód do radości rozumiem. ------^

    a u nas kupiliśmy GS-* :P

    ten wątek ma potencjał przerodzić się we flejma.

  • 27. Data: 2006-08-20 20:17:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    c...@g...com wrote:

    > uzasadniony ;>

    No - każdy fanatyk ponoć tak uważa :)

    > i to jest taki powód do radości rozumiem. ------^

    Dla mnie? Tak.
    Mniej problemów, bardziej ujednolicone środowisko i zarządzanie.
    Nie widzę sensu trzymać VMS-a kiedy nie robi nic super-specifycznego.
    Szczególnie jeśli jest przysłowiową kulą u nogi i nadzór tych systemów
    wymaga 3 razy tyle nakładu pracy :(

    > a u nas kupiliśmy GS-* :P

    Jak kto lubi i co mu jest potrzebne :)

    > ten wątek ma potencjał przerodzić się we flejma.

    Ależ skąd - ja mam zrozumienie dla potrzeby kupna takiego, czy innego
    systemu.
    Wszystko zależy od wymagań i potrzeb.
    U nas jest to jedynie problem, więc się go w końcu pozbywamy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2006-08-20 20:45:50
    Od: c...@g...com

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > No - każdy fanatyk ponoć tak uważa :)

    ja?
    ja tylko podałem przykład prosto z reklamówki.

    > Dla mnie? Tak.

    rozumiem oczywiście. zależy kto się czym zajmuje.
    ale to nie znaczy, że vms jest np. przestarzały jakoś dramatycznie.

    > wymaga 3 razy tyle nakładu pracy :(

    Taak, w porównaniu np. do MVS :>

    > Ależ skąd

    ja mówiłem o sobie :)