PracaGrupypl.praca.dyskusje › Interview w power media

  • 1. Data: 2006-08-07 16:27:15
    Temat: Interview w power media
    Od: "roogeer" <r...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktos moglby podzielic sie swoimi spostrzezeniami z rozmowy w firmie
    power media.? Jak wyglada przebieg takiej rozmowy.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-08-07 16:38:41
    Temat: Re: Interview w power media
    Od: flo <f...@p...onet.pl>

    roogeer napisał(a):
> [...]
    > Czy ktos moglby podzielic sie swoimi spostrzezeniami z rozmowy w firmie
    > power media.? Jak wyglada przebieg takiej rozmowy.

    Rozmowa po angielsku
    Ostry test zwiazany z programowaniem (jesli startujesz na stanowisko
    programisty)
    i... tyle:)

  • 3. Data: 2006-08-07 16:40:47
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > Witam.
    > Czy ktos moglby podzielic sie swoimi spostrzezeniami z rozmowy w firmie
    > power media.? Jak wyglada przebieg takiej rozmowy.

    Powiem jak to bylo w moim przypadku i bardzo wielu moich kolegow
    (startowalem tam rok temu, gdy rekrutowali do Siemensa).

    Po wyslaniu aplikacji w ciagu 1-2 dostaniesz telefon, w nim Pani Cie spyta
    cos po angielsku no i zostaniesz zaproszony na rozmowe. Na rozmowie Pani z
    HR (a raczej dorabiajaca studentka majacy zadanie wypelnic ankiete na Twoj
    temat) zapyta Cie o Twoje zainteresowania, realizowany w szkole projekt,
    hobby (jedna z tych rzeczy - po angielsku - pani zada pytanie, potem bedzie
    potakiwac). Calkowity schemat. Spyta Cie rowniez o oczekiwane zarobki. Powie
    Ci, ze przeszedles rozmowe, poprosi o przepisanie cv na ich modle (caly
    wieczor stracony) i obieca ze sie odezwa. Nie odezwa sie wcale albo po kilku
    m-cach kiedy juz bedziesz pracowac gdzie indziej (tak bylo w moim
    przypadku). Ogolne wrazenie z rekrutacji - strata czasu.

    /zasiu

  • 4. Data: 2006-08-07 17:05:44
    Od: flo <f...@p...onet.pl>

    zasiu napisał(a):

> [...]
    > m-cach kiedy juz bedziesz pracowac gdzie indziej (tak bylo w moim
    > przypadku). Ogolne wrazenie z rekrutacji - strata czasu.

    Nie wiem jak to jest w PowerM ale w RINF'ie jest tak ze sie odzywaja
    (reszta ta sama:)

  • 5. Data: 2006-08-07 17:19:03
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > Nie wiem jak to jest w PowerM ale w RINF'ie jest tak ze sie odzywaja
    > (reszta ta sama:)

    Jeden pies. W Rinfie też byłem, różnice takie, że zapraszali na jakieś
    szkolenie no i pani z HR była ładniejsza ;-)

    zasiu

  • 6. Data: 2006-08-07 17:25:26
    Od: "roogeer" <r...@p...onet.pl>

    Tutaj chodzi akurat o stanowisko testera, ale przebieg jest pewnie taki sam.
    Kobieta zadzwonila na drugi dzien po wyslaniu cv i zaprosila mnie na
    rozmowe. Przez telefon pytala tylko czy znam to i tamto, no i czy chce
    przyjsc na rozmowe i pogadac z ich informatykiem.

    Rozmowa ma trwac 50 minut wiec pewnie caly wieczor nie strace:) A o co
    konkretnie pytaja po angielsku?? Daja jakis tekst techniczny po angielsku do
    przetlumaczenia??

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-08-07 17:42:31
    Od: flo <f...@p...onet.pl>

    roogeer napisał(a):

    Nie - spoko i wyluzuj. tam naprawde fajni ludzie pracuja Gdzie sie
    rekrutujsz ?? Na teczowa?

  • 8. Data: 2006-08-07 17:47:19
    Od: "roogeer" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "flo" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > roogeer napisał(a):
    >
    > Nie - spoko i wyluzuj. tam naprawde fajni ludzie pracuja Gdzie sie
    > rekrutujsz ?? Na teczowa?

    Teraz maja siedzibe na kielbasniczej. A gdzie pozniej to nie jest napisane,
    pewnie powiedza na rozmowie.

  • 9. Data: 2006-08-07 17:58:34
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    flo wrote:
    [ciach]
    > Nie wiem jak to jest w PowerM ale w RINF'ie jest tak ze sie odzywaja
    > (reszta ta sama:)

    No nie wiem. Widocznie miałem pecha w tym względzie :)

  • 10. Data: 2006-08-07 18:51:09
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 07 Aug 2006 19:42:31 +0200, flo <f...@p...onet.pl>
    w <eb7tur$rn5$1@news.onet.pl> napisał:

    > roogeer napisał(a):
    >
    > Nie - spoko i wyluzuj. tam naprawde fajni ludzie pracuja Gdzie sie
    > rekrutujsz ?? Na teczowa?

    No toś gościu pojechał po bandzie.
    Nie możesz podać co za firma wykorzystuje metodologię Agile, ale
    napisałeś o Rinfie oraz podałeś lokację.
    Osoba która ma szczątkową znajomość Wrocławia i firm IT tamże, albo zka
    kogoś we Wrocławiu, z łatwością ustali, co to za firma. Moje gratulacje.

    ja czyli jakub
    Revoke.