PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika

  • 1. Data: 2004-09-30 08:48:27
    Temat: wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika
    Od: "Krzysztof Kalukin" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy mógłby mi ktoś podesłać wzór wypowiedzenie umowy o pracę
    przez pracownika z zachowaniem okresu wypowiedzenia, lub z
    obustronnym porozumieniem?

    kal800-at-gaz3ta-kropka-pl

    pozdrawiam

    Kal

  • 2. Data: 2004-09-30 09:15:11
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Krzysztof Kalukin wrote:
> [...]
    >
    > Czy mógłby mi ktoś podesłać wzór wypowiedzenie umowy o pracę
    > przez pracownika z zachowaniem okresu wypowiedzenia, lub z

    wrzuc w google odpowiedni tekst

    zyga

  • 3. Data: 2004-09-30 09:23:03
    Od: "Krzysztof Kalukin" <k...@g...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com>
    napisał(a):

    > wrzuc w google odpowiedni tekst

    A myślisz że tego nie zrobiłem??? Wszędzie były tylko
    wzory wypowiedzenia przez pracodawcę...

    Kal

  • 4. Data: 2004-09-30 09:29:37
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 09:23:03 +0000 (UTC), Krzysztof Kalukin
    <k...@g...pl> napisał:

    > A myślisz że tego nie zrobiłem??? Wszędzie były tylko
    > wzory wypowiedzenia przez pracodawcę...
    >
    > Kal

    http://www.poradaprawna.pl/index_download.php?co=opi
    s&id=230&Session=f08f865d4a0b48596e97d1c99c4ede0b

    znalezione jako drugi link z
    http://www.google.com/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=wypowi
    edzenie+przez+pracownika&btnG=Szukaj&lr=lang_pl