PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenia prezesow

  • 11. Data: 2004-08-25 09:44:57
    Temat: Re: wynagrodzenia prezesow
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Ja nie wiem dlaczego w tym kraju pokutuje dalej metoda wszytkim po równo

  • 12. Data: 2004-08-25 12:23:01
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "TJ" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cggcjf$b3t$1@news.onet.pl...
    > banku!
    >
    > czy ktoś Tobie broni założyć bank i tyle zarabiać? Nie będziesz
    potrzebował
    > balsamu...
    >
    > TJ
    Kapitalista od siedmiu bolesci. Nawet we Wprost, gazecie wyjatkowo
    liberalnej ten artykul jest w charakterze patologi. W USA czy innym
    normalnym kraju horendalne zarobki prezesa, ktorego firma ma slabe wyniki
    finansowe bylyby nie do pomyslenia.
    Chodzi ogolnie o to ze kapitalizm w polskim wydaniu to jedno wielkie bagno.
    Nie ma klasy sredniej, coraz wieksza roznica miedzy zarobkami. Kase robia
    tylko partyjni dygnitarze wykorzystujacy stolki do wlasnych interesow oraz
    wlasciciele wiekszych firm, ktorzy w erze bezrobocia robia z ludzi
    niewolnikow. Powiesz nikt nikomu nie broni zalozyc firmy - zwykly szarak
    napotka trudnosci w postaci wysokich podatkow, drogich kredytow, ogromnej
    biurokracji itp.

  • 13. Data: 2004-08-25 14:12:33
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Darek" <...@...com> napisał w wiadomości
    >Powiesz nikt nikomu nie broni zalozyc firmy - zwykly szarak
    > napotka trudnosci w postaci wysokich podatkow, drogich kredytow,
    ogromnej
    > biurokracji itp.

    No. A ta mafia burżuji to se specjalne podatki dla siebie załatwiła i
    sekretarki mają i do roboty na 10 przyjeżdżają!
    Zwykły szarak to musi świtem wstać i przed pólnoca wrócić, żeby cos
    zarobić. Nie ma czasu nawet ze szwagrem przy flaszce posiedzieć.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 14. Data: 2004-08-25 16:43:09
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    > ROTFL.
    Fajnie, ze masz taki dobry humor.

    > Są prywatni właściciele, czy nie ma.
    Napisalem, ze o nich zapomniano. Moze slabo odczytujesz moje intencje,
    ale chodzilo mi o to, ze w wielu wypadkach takich pojedynczych, z krwi i
    kosci wlascicieli nie ma - zapomniano o takim zjawisku juz bardzo dawno.
    Np. TPSA - niby prywatna, a o zarobkach prezesow powinni chyba decydowac
    obywatele francuscy w referendum. Nadal uwazasz, ze "wlasciciele" maja
    tak duzy wplyw na to co dzieje sie w firmie?

    > Jeżeli jednak jacyś są to może przestaniesz się zajmować nie swoją kasą.
    Nie zajmuje sie nie swoja kasa. Zastanawiam sie skad takie przyzwolenie
    na patologie. No chyba, ze sam jestes beneficjentem, to by wyjasnialo
    wiele spraw. Sam jestem klientem banku, bo inaczej w nie dostalbym
    wyplaty. Jestem tez w jakims stopniu klientem Orlenu, monopolisty na
    rynku paliw w Polsce. Dalej ida TPSA itd. itp. A wiec ja tez dokladam
    swoje marne grosze do tych patologicznych pensji prezesow. Tylko nie
    pisz mi, ze mam wybor i moge nie korzystac z ich uslug, bo tym razem to
    ja sie bede tarzal po podlodze.

    Pawel

  • 15. Data: 2004-08-25 16:45:56
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    > Znaczy, nie właściciele rządzą, tylko akcjonariusze?
    > Poprawiasz mi humor z rana.

    Moglbys postarac sie zrozumiec cala wypowiedz, a nie wyrywac z kontekstu
    pojedyncze sformulowania. Co z tego, ze akcjonariusze decyduja, jezeli
    tym akcjonariuszem jest prawie zawsze instytucja, a wiec rzadzi tak
    naprawde jej przedstawiciel, ktory nie ryzykuje swoich pieniedzy - wrecz
    przeciwnie, jak pokazal artykul, niezaleznie od wynikow moze liczyc na
    premie...

    Pawel

  • 16. Data: 2004-08-25 18:14:51
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zwykły szarak to musi świtem wstać i przed pólnoca wrócić, żeby cos
    > zarobić. Nie ma czasu nawet ze szwagrem przy flaszce posiedzieć.

    Hahaha! Ale smieszne! Nie mialem na mysli roboli tylko np. mlodych po
    studiach, ktorzy pozostaja bez perspektyw na zycie, podczas gdy taki
    partyjny jelop po zawodowce jest jakims dyrektorem, kierownikiem lub poslem
    i za gowno warte uslugi okrada podatnikow.

  • 17. Data: 2004-08-25 18:31:27
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > partyjny jelop po zawodowce jest jakims dyrektorem, kierownikiem lub
    > poslem i za gowno warte uslugi okrada podatnikow.

    No to nie taki jełop, jak widać. A w każdym razie mniejszy od takiego
    młodego po studiach bez perspektyw :>

    Sigurd
    PS. A w ogóle, to rozmawialiśmy m.in. o prezesie BRE etc. Po zawodówce? Are
    you sure? Bo mnie sie wydawało, że Kostrzewa skończył całkiem prestizowy
    uniwersytet w Kilonii...

  • 18. Data: 2004-08-25 19:02:33
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to nie taki jełop, jak widać. A w każdym razie mniejszy od takiego
    > młodego po studiach bez perspektyw :>

    Tak. Pan Leszek Miller to wybitny specjalista. Dziekujmy Bogu za takiego
    przywodce, ktory naj krasz ocalil. Niezapominajmy tez o Panu Andrzeju
    Lepperze. Nawet bym nie smial porowywnac geniuszu Pana Andrzeja do jakiegos
    mlokosa po studiach.

> [...]
    Are
    > you sure? Bo mnie sie wydawało, że Kostrzewa skończył całkiem prestizowy

    Mowilem ogolnie, nie o Kostrzewie. Ale co tam. Tak czytam te posty i po
    prostu wydaje mi sie ze jest grupa ludzi w Polsce, ktorym calkiem dobrze sie
    wiedzie w obecnych czasach i wszelkie zmiany w kraju sa im nie na reke. No
    bo np. dzisiaj pracawca to juz wielkie panisko. 600zl w ratach bedzie placil
    pracownikowi, bo przeciez z czegos musi postawic kolejny dom z basenem.
    P.S. Tylko mi nie mow ze kazdy moze byc pracodawca.

  • 19. Data: 2004-08-25 19:14:16
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Darek <...@...com> wrote:
> [...]
    > przywodce, ktory naj krasz ocalil. Niezapominajmy tez o Panu Andrzeju
    > Lepperze. Nawet bym nie smial porowywnac geniuszu Pana Andrzeja do jakiegos

    Aleś wymieszał - prezesa prywatnej firmy, prezesa państwowej firmy i
    polityków wybranych w wyborach...

    > Mowilem ogolnie, nie o Kostrzewie. Ale co tam. Tak czytam te posty i po

    Ogólnie to możesz mówić o dupie Maryni. Co innego mówić o prezesie prywatnej
    firmy, co innego o nieudolnym prezesie upadającej państwowej firmy
    zgarniającym publiczną kasę, co innego o politykach...

> [...]
    > pracownikowi, bo przeciez z czegos musi postawic kolejny dom z basenem.

    Naczytałeś się broszurek LPRu i Samoobrony. Szefowie, których znam
    szanują pracowników, bo tylko odpowiednio traktowany pracownik dobrze
    pracuje. Ty byś najchętniej takich rozkułaczył i zabrał dom z basenem, nie?
    Bo to nie może tak być, żeby ktoś miał więcej...

    > P.S. Tylko mi nie mow ze kazdy moze byc pracodawca.

    Każdy może być pracodawcą.

    P.

  • 20. Data: 2004-08-25 19:51:51
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Paweł O." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Napisalem, ze o nich zapomniano.

    A co cie obchodzi, czy o nich zapomniano, czy nie. To ich sprawa. Może im
    tak pasuje.

    >Zastanawiam sie skad takie przyzwolenie na patologie.

    Nie rozumiem co nazywasz patologią. To, że ktoś zarabia dużo więcej od
    ciebie?
    Spójrz na to z drugiej strony i nazwij patologią to, że jesteś taki
    leniwy, że ci parę ludzi odskoczyło do przodu a ty z masą innych kiepsko
    pracujesz, nie kupujesz i przez to słabo się starasz dla gospodarki
    narodowej. Nie wstyd ci?