PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe stawki ZUSowskie - jak uniknac...

  • 1. Data: 2004-08-24 17:46:58
    Temat: Nowe stawki ZUSowskie - jak uniknac...
    Od: "Michal Wornakow" <a...@g...pl>

    No wlasnie prowadze dzialalnosc gospodarcza i bede lapal sie (ledwo bo ledwo)
    na najwieksza stawke ZUSowska... no i teraz jakie macie koncepcje
    unikniecia takiego wielkiego ZUSu?

    np. rejestracja firmy w Unii Europejskiej (to cos daje)?

  • 2. Data: 2004-08-24 20:42:39
    Temat: Re: Nowe stawki ZUSowskie - jak uniknac...
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2004 17:46:58 +0000 (UTC), Michal Wornakow naskrobał(a):

> [...]
    > unikniecia takiego wielkiego ZUSu?
    >

    > np. rejestracja firmy w Unii Europejskiej (to cos daje)?

    fikcyjna umowa zlecenia wskazana jako podstawa do zusu.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-24 21:14:21
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <lobo_(usun_to)@autograf.pl> napisal(a):

    > fikcyjna umowa zlecenia wskazana jako podstawa do zusu.

    Trąbią już od pół roku, że tę furtkę zamkną... Nie czytałem tych
    ostatnich projektów, ale pewnie przy okazji tej nowelizacji, to coś z
    tą umową zleceniem zrobią, bo już chyba wszyscy to znają...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie