PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenia prezesow

  • 31. Data: 2004-08-26 14:01:59
    Temat: Re: wynagrodzenia prezesow
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4296.0@uniprojekt.com.PL...

    > Sa jeszcze inne mozliwosci:
    > -pracujesz u pracodawcy, ktory Cie zostawi na lodzie
    > -pracujesz jako firma dla firmy, ktora Ci nie zaplaci
    > Jak myslisz skad taka popularnosc firm sprawdzajacych wyplacalnosc?
    > Jak przeforsowano publiczna liste dluznikow?

    Nie napisałeś nic nowego. Ja tez sprawdzam kontrahenta niezależnie, czy
    się go zwyczajowo nazywa pracodawcą czy klientem, ale nie interesuje mnie
    ile zarabia zatrudniony tam manager.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 32. Data: 2004-08-26 21:28:45
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cgkqac$h0i$1@news.onet.pl> "VERTRET" <vertret @ op . pl> writes:
> [...]
    >
    >Nie napisałeś nic nowego. Ja tez sprawdzam kontrahenta niezależnie, czy
    >się go zwyczajowo nazywa pracodawcą czy klientem, ale nie interesuje mnie

    A co tu mozna napisac nowego?
    Jest jeszcze trzecia mozliwosc
    -pracujesz w firmie i masz akcje pracownicze, czy nie bedzie Cie
    interesowalo za co bierze kase "manager", ktory doprowadzil do spadku
    wartosci akcji lub bankructwa firmy?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 33. Data: 2004-08-27 05:56:48
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4299.0@uniprojekt.com.PL...

    > Jest jeszcze trzecia mozliwosc
    > -pracujesz w firmie i masz akcje pracownicze,

    A co napisałem powyżej? EOT