PracaGrupypl.praca.dyskusje › uczcie się dzieci... (#015)

  • 1. Data: 2012-06-21 18:39:33
    Temat: uczcie się dzieci... (#015)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    PO szykuje przekręt, tym razem w ZUS, pojawiło się ogłoszenie pracy w ZUSie
    w pewnej miejscowości... po dwóch dniach ogłoszono, że egzamin testowy
    odbędzie się w mieście oddalonym o jakieś 300km od miejsca pracy... ciekawe
    jak sprawy potoczą się dalej, ja rezygnuję, ale jakby Ktoś słyszał to niech
    pisze...

  • 2. Data: 2012-07-28 11:31:02
    Temat: Re: uczcie się dzieci... (#015)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i proszę, z trzech kandydatów zgłosił się jeden, którego ponoć
    przyjeli... mówią, że zielony zupełnie... a to jeb... platformowe skurw...

  • 3. Data: 2012-07-28 19:32:10
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 28.07.2012 o 11:31 identyfikator: 20040501
    <N...@g...pl> pisze:

    > no i proszę, z trzech kandydatów zgłosił się jeden, którego ponoć
    > przyjeli... mówią, że zielony zupełnie... a to jeb... platformowe
    > skurw...

    Mial byc przyjety, wiec zostal przyjety ;) Co sie pienisz? Myslisz, ze
    nawet gdybys pojechal na ten egzamin, to bys przeszedl naiwniaku? :D

    W moim powiecie do ZUS tez przyjmuje sie na zasadach jakie wystepuja w
    amerykanskich firmach: tylko z rodziny ;]

    W jednym aspekcie ma to swoj pozytyw - ten kto poleca, odpowiada za
    nowego. Gdy nowy cos spieprzy, oboje leca na zwolnienie. Tak jest w pewnej
    hucie i pewnej wytworni papieru. Obie maja kapital i zarzad amerykanski.

    Totez taki nepotyzm w urzedach nie bylby wcale zly, pod warunkiem, ze za
    blad jednego czlonka rodziny, wylatywalaby cala rodzina ;)

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.