PracaGrupypl.praca.dyskusje › europejscy dyplomaci (#016)

  • 1. Data: 2012-06-22 18:25:36
    Temat: europejscy dyplomaci (#016)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    banda euro pedofili oskarżyła dziś polską Młodzież, że słabo "operuje"
    językiem angielskim - domyślamy się, że teraz nastąpi faza leczenia... jakie
    macie typy?

  • 2. Data: 2012-06-22 18:47:32
    Temat: Re: europejscy dyplomaci (#016)
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > banda euro pedofili oskarżyła dziś polską Młodzież, że słabo "operuje"
    > językiem angielskim - domyślamy się, że teraz nastąpi faza leczenia...
    > jakie macie typy?

    zaczniesz uczyć się angielskiego?

    NMSP.
    Lemat
    Zanim zadasz pytanie: proszę o informację, jaka była przyczyna śmierci
    Twojego ostatniego niewolnika.

  • 3. Data: 2012-06-22 20:42:16
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    > banda euro pedofili oskarżyła dziś polską Młodzież, że słabo "operuje"
    > językiem angielskim - domyślamy się, że teraz nastąpi faza leczenia...
    > jakie macie typy?

    Wysla te polska Bande do Indii bele ciapaty lepiej zna english niz
    polski wsiok.

  • 4. Data: 2012-06-23 10:51:42
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:js26a0$jjt$1@node1.news.atman.pl...
    > banda euro pedofili oskarżyła dziś polską Młodzież, że słabo "operuje"
    > językiem angielskim - domyślamy się, że teraz nastąpi faza leczenia...
    > jakie macie typy?

    Nie przyjęli cie na eurowolontariusza? Oj jak mi przykro