PracaGrupypl.praca.dyskusje › przepraszam ze nie na tą grupę ale mam pytanie

  • 1. Data: 2004-09-07 12:29:14
    Temat: przepraszam ze nie na tą grupę ale mam pytanie
    Od: pawel C <p...@o...pl>

    witam

    chciałbym się dowiedzieć ( bo zamierzam wynająć pokój dla studenta/ke
    na weekend ,czyli zaocznych)ile bierze się pieniędzy. I jak to sie liczy
    ,za noc,czy za dzień

    proszę o odpowiedź

    pozdr.
    Paweł C

  • 2. Data: 2004-09-07 15:02:54
    Temat: Re: przepraszam ze nie na tą grupę ale mam pytanie
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.(pl)>

    pawel C wrote:
    > chciałbym się dowiedzieć ( bo zamierzam wynająć pokój dla studenta/ke
    > na weekend ,czyli zaocznych)ile bierze się pieniędzy. I jak to sie
    > liczy ,za noc,czy za dzień

    Jakie miasto? Jaka lokalizacja w tym miescie? Jakie warunki?

    Liczy sie za dobe.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.(pl)

  • 3. Data: 2004-09-08 06:13:23
    Od: pawel C <p...@o...pl>

    > Jakie miasto? Jaka lokalizacja w tym miescie? Jakie warunki?
    Jest to miasto Poznań na Ratajach,prawie centrum.warunki - mieszkanie po
    babci,ale wszystko jest
    > Liczy sie za dobe.

    ile??

  • 4. Data: 2004-09-11 09:35:53
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    no prosze, a ponoć Poznań to najbardziej przedsiębiorcze miasto w Polace:)

    a tak poważniej:
    bierzesz średnią za wynajem mieszkania/pokoju w okolicy, przeliczasz to pod
    siebie i dodatkowo bierzesz pod uwagę, czy standard przez ciebie
    proponowany jest lepszy/gorszy/średni, jakie są ułatwienia (np. telefon,
    osobna łazienka,internet) i przez to cenę podnosisz/obniżasz

    możesz też podejść od strony ceny hotelowej - bierzesz ceny hotelowe i
    odpowiednio sobie odliczasz.

    i co do miejsca, to ja bym liczył za łóżko/dobę. W końcu nie wazne, czy ktoś
    przyjdzie juz w południe czy dopiero po północy

    pozdrawiam