PracaGrupypl.praca.dyskusjeporozumienie stron a odprawa??? › porozumienie stron a odprawa???
  • Data: 2005-10-06 16:35:46
    Temat: porozumienie stron a odprawa???
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mili Grupowicze,

    Mam pytanko:

    Czy to prawda że rozwiązując umowę z pracodawcą na porozumienie stron
    przyznanie odprawy jest niezgodne z prawem pracy.
    Firma od której odchodzę, obiecała mo takową odprawę, a ponadto uzgodniliśmy
    rozstanie za porozumieniem stron.
    Teraz mi mówią, że mam podpisać papier z prośbą rozwiązanie umowy z dniem x,
    ale o tej odprawie nie wspominają na piśmie.
    Obiecują że będzie, ale w dokumentach nie chcą tego ująć na papierze.
    Jak to jest? Może ktoś wie?

    Asia