PracaGrupypl.praca.dyskusjeporozumienie stron a odprawa??? › Re: porozumienie stron a odprawa???
  • Data: 2005-10-07 20:55:09
    Temat: Re: porozumienie stron a odprawa???
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP w news:MPG.1db0da0236da6e5d98a49b@news.tpi.pl napisał(a):

    > Jesli nie bedzie tego na papierze to nigdy nie zobaczysz zadnych
    > pieniedzy.

    No właśnie :-) Ale ja osobiście aż tak nieufny nie jestem. W moim krótkim
    życiu wiele razy uzyskałem to o czym była mowa, chociaż nie miałem pisemnego
    potwierdzenia. Wiele razy też się przejechałem, ale mimo to nadal nie jestem
    skłonny spisywać wszystkiego na papierze. Uważam to za absurd. Z drugiej
    jednak strony... jeżeli chciałbym spisać podobne zobowiązanie to
    przypuszczam, że wszyscy ci, którzy mają zamiar się z niego wywiązać
    podpisaliby je.

    pozdrawiam
    Greg