PracaGrupypl.praca.dyskusje › poniedzialkowy dodatek PRACA do GW

  • 1. Data: 2004-12-18 12:56:17
    Temat: poniedzialkowy dodatek PRACA do GW
    Od: "miket" <m...@w...pl>

    Czy ma ktoś może, został zaginiony w akcji "sprzatanie"...
    Szczegolnie zalezy mi na ogloszeniu z Deloitte dotyczącym
    Konsultantow ds ryzyka informatycznego (soś w tym rodzaju).
    Gdyby ktoś byl tak uprzejmy i pstryknal fotke (skan) i podeslal na priv -
    bylbym zobowiazany...
    pozdr!

  • 2. Data: 2004-12-19 02:27:16
    Temat: Re: poniedzialkowy dodatek PRACA do GW
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    miket <m...@w...pl> wrote:

    > Szczegolnie zalezy mi na ogloszeniu z Deloitte dotyczącym
    > Konsultantow ds ryzyka informatycznego (soś w tym rodzaju).

    Zgłoś się na priva w poniedziałek.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-12-19 11:01:02
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "miket" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Konsultantow ds ryzyka informatycznego (soś w tym rodzaju).
    > Gdyby ktoś byl tak uprzejmy i pstryknal fotke (skan) i podeslal na priv -

    Nie ma problemu.
    Zeskanowane z GW 13.gru.2004 i wysłane na priv.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 4. Data: 2004-12-19 11:01:03
    Od: "miket" <m...@w...pl>

    > Gdyby ktoś byl tak uprzejmy i pstryknal fotke (skan) i podeslal na priv -
    > bylbym zobowiazany...
    > pozdr!

    I jestem zobowiazany wszystkim ktorzy odpowiedzieli na moja prosbe.
    Pozdrawiam i życzę aby 2005 przyniósł Wam waszą wymarzoną pracę.
    Zdrowych i spokojnych Świąt,
    Michał