PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 91. Data: 2003-08-26 16:16:45
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl

    > powinna odejść.

    jakie to proste :-)
    juz od jakiegos czasu zastanawialem sie jak zrezygnowac z tej
    przyjemnosci, nie powodujac przy okazji zamiesznaia na grupie
    (nie nie tej, na uwadze mam zamieszanie na pl.praca.oferowana),
    wiec skoro jest okazja, to z niej skorzystam, :-) - moze uda sie
    bez zamieszania.

    dziekuje wszystkim co mnie bronia/chwala, rozumiem racje drugiej strony,
    nie rozumiem i zniesmacza mnie tryb zalatwiania sprawy,
    ale dajmy juz spokoj tej bezcelowej dyskusji.
    Niekomercyjne newsy maja wlascicieli, ktorzy zrobia w nich porzadek
    w moim i calego spoleczenstwa imieniu :)))).

    Mialem dwa servery ktore mnie _po prostu_ (jako usera a nie jako moderatora),
    bez zbednych pytan lubily i ich uzywalem. Teraz lubi mnie tylko AtCom
    (z tych, ktore a) znam, b) sensownie szybko dzialaja dla *.telkab.pl)
    i jego uzywam. Jesli to karygodne, to poniose kare. ;-).
    Naprawde bez zalu do kogokolwiek.

    > Być może. Z mojego punktu widzenia to sposób na utrzymanie standardu
    > usługi, którą uważam za jedną z ważniejszych w Internecie.
    Mozna to uzyskac tez innymi metodami, nie powodujacymi efektow ubocznych
    opisanych przez Ninke, ale skoro lubisz tak, to nie ma problemu.
    Przestana przychodzic posty, przestane moderowac. Puki przychodza
    - przemoderuje, bo nie robie tego (jak juz pisalem) przeciw komus
    czy dla kogos.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 92. Data: 2003-08-26 16:31:10
    Od: r...@r...pl

    > bo nie słucha głosu osób doradzających mu
    ciekawy sposob doradzania.

    :-)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp

  • 93. Data: 2003-08-26 16:34:25
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    r...@r...pl wrote:
    > juz od jakiegos czasu zastanawialem sie jak zrezygnowac z tej
    > przyjemnosci

    Trzeba było od razu tak napisać a nie obwiniać kogoś za to, że
    zwrócił uwagę na reklamy i w ten sposób szukać pretekstu do
    rezygnacji z moderowania. Wszystko byłoby prostsze. Ja się
    tylko zastanawiam jakie mają teraz miny po tym "od dłuższego
    czasu się zastanawiałem jak zrezygnować" ci, którzy tak
    Cię tu chwalili i bronili :(

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10403 dzień życia, sprawność

  • 94. Data: 2003-08-26 16:35:50
    Od: r...@r...pl

    > Zacznijmy od tego, że nie czytasz uważnie dyskusji. Ja np. nigdzie
    > nie sugerowałem zmiany moderatora. To on swoim zachowaniem i ignorancją
    > problemu sprowokował Przemka i Łukasza.

    sprowokowal?
    hmmm niestety ale z wyjatkiem pierwszego postu, dzialam juz w ramach
    samoobrony. Nie mylic z ,,Samoobrona'' ;-).

    Ktostam ukradl, a Cygana powiesili. Znacie to obroncy moralnosci?
    Na takie wieszanie jaki mi tu grozi, na szczescie, zgadzam sie bez problemu.
    Ale jak rozumiem, jesli bede chodzil w nocy po parku i dostane w leb,
    to uznacie ze to moja wina, a nie tego kto mnie zdzieli?
    Czepcie sie AtComu. Wy, ktorzy macie w garsci pl.*Usenet.
    Ja jestem i zostane szaraczkiem, bo gdzie mi w tak wysokie progi.
    Dobrze mi z tym, wiec tego nie bede zmienial.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 95. Data: 2003-08-26 16:41:03
    Od: r...@r...pl

    > Piszę, bo byłem głownym interlokutorem tej dyskusji. Nie jestem głupi,
    > doskonale rozumiem co to jest usenet i na czym polega moderowanie.
    chodzi nie tylko o ten post, do moderatora trafia duzo wiecej poczty
    na temat odrzucanych/przepuszczanych ofert.
    Ten przyklad wyplyna bardzo szeroko na grupie. I dobrze.
    Ani Ty, ani Ci co pisza o swoich problemahc ze mna do mnie (czasem byc moze
    gdzies wyzej - w kazdym razie tak sie odgrazaja ;)) na pewno nie sa glupi.

    > Istnieją argumenty, żeby takich "ofert" nie zamieszczać na
    Istneieje wiele roznych argumentow za i przeciw bardzo roznym ofertom.
    To moderator ma (watpliwy) przywilej rozwazenia ich i zdecydowania co robic.
    I ma potem (zdecydowanie watpliwy) przywilej ponosic (jak na razie tylko
    werbalne) konsekwencje swoich decyzji.

    ====juz calkiem nie na ten temat====
    Ktos napisal, ze jak cos zle, to cancel i na nowo dobrze.
    Tylko ze cancel nie dziala na wielu serverach wiec bedzie podwojnie
    a podwojnosci ma moderator zapobiegac!

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 96. Data: 2003-08-26 16:43:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@r...pl wrote:

    > Dobrze mi z tym, wiec tego nie bede zmienial.

    Zauważyliśmy, że nie zamierzasz zareagować w żaden sposób na prośby. Ot bo
    tak Ci wygodniej. Cóż.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 97. Data: 2003-08-26 17:10:42
    Od: r...@r...pl

    > Nie mam pojecia?...Mam pojecie, ze jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o
    > pieniadze, i cholera was trafia, ze ktos kasuje kase (wlasciciel serwera) za
    > iles tam platnych reklam....a wy nie wpadliscie na to pierwsi.
    > I nie zaslaniajcie sie nie wiadomo czym.......

    Bez jaj.
    takich doklejek (imho naturalnie, dzis) nikt nie czyta.
    Tak jak nikt nie czyta doklejek do wszelkich maili z kont darmowych.
    im mniej rabanu o nich, tym wieksze szanse na to, ze zrezygnuja z tego.
    Im wiekszy raban tu i teraz o doklajkach do newsow, tym wieksze szanse na to,
    ze za pare dni/miesiecy zacznie doklajac kazdy server w komercyjnych rekach,
    bo jakis natchniony marketingowiec to przeczyta i zapoda termat zarzadowi
    portala X, Y czy Z.

    pozdrawiam

    romekk

    (szczerze rozbawiony juz tym watkiem)

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 98. Data: 2003-08-26 17:30:36
    Od: r...@r...pl

    > Nie dziwi Cię natomiast Twój sposób reakcji na pytanie o te reklamy,
    > którym sprowokowałeś taką a nie inna reakcję administratorów news

    Czy jak obrazon baletnica zachowalem sie w tym momencie:
    -- cytat
    > Czy sz. moderator mógłby wyjaśnić dlaczego przepuszcza takie
    > maile, czy też po co dokleja te reklamy do tych maili?

    Mógłby.
    Takie rzeczy dokleja serwer, przez który aktualnie wysyłam przemoderowane
    newsy.Zaskakujące prawda?
    -- koniec cytatu

    tyle zdazylem napisac, znaim rozpoczala sie dyskusja, w kotrej jestm oskarzany
    o wlasnoreczne komercjalizowanie usenetu,
    i zanim dostalem maila o tym, ze LAMIE zasady i MUSZE sie cos z tym zrobic,
    bo JAK NIE TO....

    tak, po tym zachowuje sie jak obrazona baletnica.
    a raczej jak ktos, kto nie zmaierza sie uginac przed (z mojego punktu widzenia)
    przemoca. Nie dlatego ze macie/nie macie racji.

    a reklamy doklejane do roznych rzeczy w Internecie wciaz mnie nie dziwia.
    Nie dziwia mnie, rozumiesz to? To nie jest moj stosunek do tematu, do Ciebie,
    do Twojego pytania. To nawet nie jest moj stosunke do doklejek.
    Nie dziwia i juz.

    > Szkoda, że sam zachowujesz się trochę jak dziecko i robisz łaskę, tylko
    > dlatego, że ktoś Ci zwrócił uwagę. Szkoda, bo poza sprawą reklam naprawdę
    > nic Ci nie można było zarzucić jako moderatorowi p.p.o.

    > [1] i dalej wysyłasz na p.p.o. via news.atcom.net.pl, choć mógłbyś
    > via inny serwer, który nie dokleja reklam, eh.
    TAK. teraz robie to swiadomie i z premedytacja.
    zastraszanie mnie do niczego nie prowadzi bez wzgledu na to, czy macie
    racje, czy nie. Tak jak spam jest zly chocby mial niezwykle wazna
    tresc. (powtarzam sie, wiem).

    pozdrawiam

    romekk
    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 99. Data: 2003-08-26 18:13:18
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    <r...@r...pl> wrote in message

    > tyle zdazylem napisac, znaim rozpoczala sie dyskusja,
    > w kotrej jestm oskarzany
    > o wlasnoreczne komercjalizowanie usenetu,

    Skoro pl.* usenet jest prywatną własnością to już bardziej
    się go skomercjalizować nie da. :-)

    Stach

  • 100. Data: 2003-08-26 18:49:15
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@e...eu.org>

    " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org> wrote in
    message news:873cfptlb0.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Nie. Należy do Tomka Surmacza i Michała Jankowskiego.

    Jest Pan pełnomocnikiem tych Panów?
    Jeśli nie, to Pańska arogancja, nie dosyć, że nie mieści
    się w granicach kultury, to jest jeszcze nie na miejscu.

    Krzysztof Stachlewski