PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 131. Data: 2003-08-27 10:35:47
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    r...@r...pl wrote:
    > powolali sie na prawa pisane, ktorych ja nie widze

    Ja natomiast nie widzę gdzie i kto się na takie prawa powołał.
    Bądź uczciwy i pokaż mi.

    > Ja plakac po tej fusze nie bede. Co prawda nie bede mogl kiedys
    > jakiemus szczawikowi napisac ,,a moderuje juz od hoho wiec jestem
    > madrzejszy'', ale jakos to przezyje.

    Smutne, bo naprawdę wydawało się, że Ty rozsądniejszy jesteś.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10404 dzień życia, sprawność

  • 132. Data: 2003-08-27 12:32:51
    Od: r...@r...pl

    DJ chcial sie dowiedziec, dlaczego twierdze, ze uznaliscie,
    ze zlamalem jakies _pisane_ zasady - zebym pokazal to miejsce, gdzie
    wyczytalem takie Wasze twierdzenie. No to siup, to jest to miejsce:

    RK: na www.usenet.pl nie znalazlem (ale i nie szukalem zbyt dlugo)
    ŁG: Może powinieneś nadrobić.

    nadrobilem, nie znalazlem, okazalo sie ze to jednak zasady ustne
    i ,,oczywiste''. Albo ze to punkt ,,sa i inne zasady ktore niedlugo
    tu zamieszcze'' (ha ha bardzo smieszne).
    [nie, nie pokaze, gdzie z kolei takie zdanie zaprezentowaliscie]

    Przy okazji, zeby nie mnozyc subwatkow: nie ja szantazuje. Nie obrazam sie.
    Moja postawa - jak chcecie to zabierzcie mi moderowanie - nie jest wyrazem
    obrazania sie, a tylko realnym zmierzeniem sil. To WY mozecie
    postawic na swoim (i zrobiliscie to). Ja nie. Wiec z gory sie na to godze.
    Postepuje w sposob taki, jak w danej sytuacji uwazam za wlasciwy
    (gwoli scislosci: NIE ULEGAC SZANTAZOM z *jakichkolwiek* by byly
    przyczyn stosowane, nie zamierzam tu bronic AtComu czy reklam), i jestem
    swiadomy ewentualnych konsekwencji. akceptuje je.
    Jesli moderowanie w tej sytuacji uwazacie za obrazanie sie i zachowanie godne
    baletnicy to hmm trudno. Wasze prawo tak uwazac.
    Ja uwazam, ze to Wy zaczeliscie od szantazow - nie bylo *zadnych* rozmow,
    nie bylo proby przekazania mi tej ,,niezapisanej'' wiedzy.
    To, ze zbagatelizowalem problem (bo wciaz uznaje ze jest banalny) uznalisci
    za agresje z moeje strony i nakrecicliscie tu niezla jatke _zanim_ moglem
    napisac cos wiecej.
    Pierwszy moj kontakt z adminem, to bylo ,,zmien natychmiast server,
    bo jestes przestepca i zostaniesz ukarany''. Wciaz nie uwazam sie
    za przestepce. :-) Moje pytania o podstawy takiego twirdzenia to
    byla to moja wojna, obrazanie sie itp.??? Ja chcialbym tylko wiedzic,
    na jakiej _realnej_ podstawie mnie ktos obraza. Miec SZANSE przyznania
    Wam racji. Nie daliscie mi jej (moim zdaniem natuarlnie).

    O innych sprawach nie bede pisal po raz Nty, nic nie mam do dodania.
    Dla mnie to juz stanowczo EOT.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 133. Data: 2003-08-27 22:45:07
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> writes:

    > Którymi należy się dzielić z ludźmi i prezentować je w formie szantażu?
    > Nie chcem, ale muszem a jak nie przestaniecie się mnie czepiać to
    > sobie pójdem? To chciałaś powiedzieć? Łaskawca.

    > Mam. Zachowanie obrażonej baletnicy.

    "zachowanie obrazonej baletnicy" to jest przeciwko OSOBIE, a ja
    pytalam, czy masz cos przeciwko POGLADOWI, ktory wyzej przytoczylam.

    przepraszam, ale POGLADY nie zachowuja sie jak obrazone baletnice.

    czy naprawde nie potrafisz zrozumiec, o co Cie prosilam?
    A moze rozumiesz, a nie chcesz odpowiedziec? jesli tak, to powiedz
    wprost.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 134. Data: 2003-08-27 23:37:46
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    zairazki <z...@p...onet.pl> wrote:
    > O głupotę Szanownego Przedpiścy nie posądzałem i nie posądzam, dlatego
    > powtórzę - może uda się jaśniej: Jeżeli komuś nie podoba się reklama
    > doklejona przez moderatora, to niech zostanie sam moderatorem.

    No został jeden z tych, którym się nie podobało. Jesteś zadowolony?

    > Na nie poważnie - wydasz? Ile można zarobić (chodzi mi o poziom
    > zagwarantowany oczywiście, umowa i tak dalej)? A swoją drogą wyczuwam
    > (jestem zboczony) pewną sprzeczność: Szanowny Przedpiśca wykrywa
    > "przestępstwo" w postaci reklamowej stopki. Protestuje powołując się
    > na sensowne argumenty, ale bez powołania się na podstawę prawną.

    Nie czytasz wątku w całości, nie będę się powtarzał.

> [...]
    > administratorów ani ich widzimisię nie decyduje o
    > doklejaniu/niedoklejaniu stopek reklamowych do korespondencji, tylko
    > decyzje tych, których kasa trzyma przy życiu firmy będące
    > właścicielami. Administrator może zaproponować lub odradzić, umożliwić
    > lub zastopować, ale jego decyzje wynikają z pozwolenia/zakazu jego
    > pracodawców. A jeżeli dadzą mu za dużo swobody i on popełni jakiś błąd
    > biznesowy, to wynik jest wiadomy jak sądzę innym dyskutantom bez
    > szczegółowego opisu. I przypisywanie rozsądku/braku rozsądku
    > administratorom Onetu/Atcomu to - znowu IMVHO - pomieszanie z

    Nieodróżnianie Usenetu od Onetu to IMHO ignorancja. Nie będę Ci tej
    różnicy tłumaczył. Troszkę jeszcze pokorzystasz z internetu to może
    zrozumiesz.

    > Zgadzam się w ramach tego wątku. Bez zastrzeżeń. Przyczyna -
    > wałkowanie oczywistości w temacie jak wyżej.

    Książkę przeczytaj :)

  • 135. Data: 2003-08-27 23:43:55
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:
    > A moze rozumiesz, a nie chcesz odpowiedziec? jesli tak, to powiedz
    > wprost.

    Nie mam nic przeciwko poglądowi. Skoro nie napisałem, że mam
    to znaczy, że nie mam. Mam coś przeciwko ekshibicjonizmowi
    związanemu z wątpliwościami wynikającymi z owego poglądu.
    Można mieć chwile zwątpienia, ale nie powinno się w związku
    z tym szantażować kogokolwiek wizją "braku moderatora".
    Już jasne?

  • 136. Data: 2003-08-28 05:13:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

> [...]

    > Można mieć chwile zwątpienia, ale nie powinno się w związku
    > z tym szantażować kogokolwiek wizją "braku moderatora".

    Jasne. To jeszcze ja cos wyjasnie:
    Romek NIE SZANTAZOWAL NIKOGO. Watpliwosc, co do tego, ze BYC MOZE nie
    bedzie kto mial moderowac, poniewaz wczesniej taka sytuacja juz miala
    miejsce - wyrazilam JA.

    A Ty piszesz, ze ON sie zachowal jak obrazona baletnica i kogos
    SZANTAZOWAL.

    Po prostu rece opadaja na takie dictum.

  • 137. Data: 2003-08-28 22:37:23
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    >Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    >Nie. Należy do Tomka Surmacza i Michała Jankowskiego.
    Buhahahahahahaha. Wiesz co to są niusy ? :-)))

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 138. Data: 2003-08-28 22:38:06
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    >Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl>
    >To, że dobrze by było z niego wyciągnąć wnioski?
    >A znasz Ty w ogóle kogokolwiek w tym Usenecie? A co to jakaś mafia, że trzeba
    każdego znać ?
    >Rozumiem, że zdanie administratorów się też dla Ciebie nie liczy? Ci administratorzy
    jakoś nie eliminują serwerów doklejających reklamy
    >Chodzi dokładnie o to, że jako moderator zmieniasz treść wiadomości.
    >Nielegalnie.
    Jesteś pewien, że on ?

    (Że ktoś to robi i tak być nie może być jest dla mnie oczywiste)

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 139. Data: 2003-08-28 22:39:09
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

    >Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl>
    >Skoro mu się nie chce, to nie widzę
    >sensu moderowania przez niego tejże grupy.
    Ja też nie widzę ... ani tego ani innego

    --
    Możesz się u mnie spowiadać