PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w policji

  • 1. Data: 2003-08-22 20:17:56
    Temat: praca w policji
    Od: "Robert Sęczkowski" <r...@N...gazeta.pl>

    Jestem po sudiach psychologicznych i zastanawiam się czy w policji jest
    szansa pracy jako psycholog. Może ktoś wie od czego zacząć?

  • 2. Data: 2003-08-22 20:25:55
    Temat: Re: praca w policji
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert Sęczkowski" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bi5tpk$b6b$1@inews.gazeta.pl...
    > Jestem po sudiach psychologicznych i zastanawiam się czy w policji jest
    > szansa pracy jako psycholog. Może ktoś wie od czego zacząć?

    Od gogle?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-08-22 21:18:35
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    http://www.kgp.gov.pl ?

  • 4. Data: 2003-08-25 09:07:19
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Jestem po sudiach psychologicznych i zastanawiam się czy w policji jest
    > szansa pracy jako psycholog. Może ktoś wie od czego zacząć?

    Zacznij dzień od NESCAFE.

    :)
    A na niepoważnie:
    1. Wyprowadzić dokumenty z WKU
    2. Podenerwować swoimi przypuszczeniami kilkakrotnie w miesiącu p.
    Naczelnika KG w Twoim mieście
    3. Trenować pompki i biegi celem łatwiejszego dostania się do Szczytna
    4. Załatwić sobie przeniesienie do rezerwy WP
    5. Można złożyć dokumenty do p. Naczelnika
    6. 30 dni czekania na odpowiedź
    7. Odpowiedź odmowna - brak miejsc
    8. 2 Złożenie dokumentów
    9. 30 dni czekania
    10. Odpowiedź odmowna na podst. KC (PZPR) ust 5. pkt. 10 (nie wiadomo o co
    chodzi...) - ale brak miejsc
    11. Rozmowa z naczelnikiem
    12. Przekazanie 'wpisowego' w kopercie środków w wysokości 5000
    13. Złożenie dokumentów aplikacyjnych
    14. 30 dni czekania
    15. Odpowiedź pozytywna, szansa na rozmowę w ustalonym terminie
    16. Rozmowa - będziesz pracował jako biegły jakiś tam od czegoś (!!!).
    17. Wypełnienie teczki wniosków o skierowanie na przeszkolenie do Szczytna
    18. Ezgamin: sprawnościówka / test na brak inteligencji
    19. Z reguły egzaminy się zdaje ale jak Cię nikt nie popchnie to nie ma
    mowy...
    20. Kończysz szkolenie wracasz do KG, o ile Cie nie wywindują do jakiejś
    dziury
    21. Pracujesz jako informatyk na portierni 25 lat (choć nic nigdy się nie
    znałeś na komputerach, ale nie ma się co przejmować, bo na KG to podobno co
    5 osoba wie gdzie się włącza kompa)

    Życzę dużo zdrowia żeby przejść taką ścieżkę.
    Pozdrawam!

    Informacja - trzeba mieć uregulowane wojsko, aby się można było starać
    wogóle o pracę w Policji. Najwięcej na ten temat dowiesz się od NACZELNIKA
    na komisariacie - on wie jakie jest zapotrzebowanie na rekrutów, gdzie
    mógłby Cię wsadzić i wszystko Ci wytłumaczy. Ale z reguły NACZELNIK to jest
    mega olewacz i mu się nie będzie chciało. Jak masz książeczkę wojskową -
    wbitą rezerwę to możesz śmiało iść złożyć papiery (kat. D nie biorą), a
    jeśli nie masz, to musisz sobie narazie - do 12.2003 dać na wstrzymanie aż
    Cię przeniosą po studiach do rezerwy. To jest podstawa.

    Znam gości, którzy o pracę w Policji ( i to zwykłego krawężnika ) ubiegają
    się już od 2 lat - co 2,3 miesiące chodzą i nudzą. Poprostu jak się nie ma
    pleców w tej instancji - to się jest nikim. Jeden z nich zdawał 3 razy
    sprawnościówkę do Szczytna, ale się nie dostał z 'braku miejsc.'

    Th