PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowa definicja dzialalnosci gospodarczej...

  • 1. Data: 2006-06-08 11:54:55
    Temat: nowa definicja dzialalnosci gospodarczej...
    Od: d...@i...pl

    Pracuje obecnie na etacie w firmie X.
    Zamierzam sie zwolnic i zalozyc jednoosobowa firme.
    Bede pracowal dla duzej firmy szkoleniowej - jako wykladowca.

    Projektowana ustawa o dzialalnosci gospodarczej mówi, ze
    dzialalnoscia gospodarcza NIE jest dzialalnosc:
    - wykonywana pod kierownictwem, oraz w miejscu i czasie wyznaczonym
    przez zlecajacego te czynnosci,
    - gdy nie ponosi sie ryzyka gospodarczego zwiazanego z prowadzona
    dzialalnoscia,
    - gdy zlecajacy ponosi wszelkie istotne koszty zwiazane z
    prowadzeniem dzialalnosci...

    I tu pytania:
    1. W swietle powyzszych faktów wykonywana przeze mnie praca nie
    bedzie dzialalnoscia gospodarcza. Wiec czym bedzie ? I czy w
    ogóle bedzie mozliwa ?
    2. Co sie stanie z ludzmi, którzy juz w ten sposób pracuja /
    wspólpracuja z ta firma ?

    Z góry dzieki za sugestie/odpowiedzi, itp...
    pozdrawiam
    domin

  • 2. Data: 2006-06-08 13:29:23
    Temat: Re: nowa definicja dzialalnosci gospodarczej...
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    8 Jun 2006 04:54:55 -0700, użyszkodnik d...@i...pl napisał:

> [...]
    > dzialalnoscia,
    > - gdy zlecajacy ponosi wszelkie istotne koszty zwiazane z

    ojajego, ciekawe co oni chcą przez to osięgnąć ??? zwiększyć szarą
    strefe czy polikwodować sporo jednoosobowych firm przenosząc ich
    wlaścicieli do umowy/zleceń ???

    --
    futszaK
    601061867