eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › n a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n g
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-10-28 21:08:50
    Temat: n a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n g
    Od: "r_zieba" <r...@p...onet.pl>

    INFORMACJE OFERTOWE.

    KTO?

    Ryszard Zięba
    0506-296-221
    r...@p...onet.pl

    CO?

    -koncepcje nazewnicze produktów i usług
    -hasła reklamowe
    -hasła wizerunkowe
    -kreacja marek


    To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez innych
    wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
    metodę.

    DLACZEGO?

    Motto mojego działania jest następujące:
    ,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia&#8221;.
    Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
    strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
    Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
    twórcze.
    Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna satysfakcja
    z wykonanej pracy i jej efektów.
    Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
    zamierzonych działaniach marketingowych.

    DLA KOGO?

    Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz następujących firm:

    - PEKAO S.A.
    współautorstwo nazwy nowego projektu

    - Bank Millenium
    uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
    została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku

    - Elite Polska (Lavazza)
    uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
    Lavazza;


    - Nestle Polska
    uczestnictwo w trzech projektach nazewniczych dla nowych produktów

    - miejsce dla Państwa.

    JAK?

    Schemat działania (realizacji zlecenia) jest następujący:

    KONTAKT
    I
    DANE
    I
    KREACJA
    I
    PREZENTACJA
    I
    ROZLICZENIA

    KONTAKT - preferowany jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę
    elektroniczną. Najkorzystniej będzie za pomocą poczty elektronicznej ustalić
    termin rozmowy telefonicznej. Daje to czas na przygotowanie i przede wszystkim
    stwarza możliwość przeprowadzenia rozmowy w komfortowych warunkach. Ideałem, do
    którego z czasem będę dążył, jest bezpośrednie spotkanie z Klientem.

    DANE:
    grupa docelowa
    pozycjonowanie
    informacje o produkcie
    Państwa oczekiwania
    konkurencja
    terminy
    cena
    inne

    PREZENTACJA - zobowiązanie do przedstawienia 5-6 propozycji.

    ROZLICZENIA - na podstawie umowy o dzieło i w sposób bezgotówkowy.

    Z umowy o dzieło wraz z prawami autorskimi i 50% kosztem uzyskania przychodu
    skorzystamy, gdy zdecydują się Państwo na zakup konkretnej nazwy.
    Z umowy o dzieło bez praw autorskich i 20% kosztem uzyskania przychodu
    skorzystamy, gdy nie zdecydują się Państwo na zakup nazwy (wynagrodzenie tylko
    za pracę kreacyjną).
    Możliwe jest zdefiniowanie indywidualnych warunków współpracy.

    ILE?

    Wszystkie ceny do negocjacji. Cena wyrażona w kwocie brutto. Kwota rozliczenia
    uzależniona od etapu, na jakim zakończy się współpraca odnośnie danego projektu.

    ***
    Rozpoczęcie współpracy oznacza akceptacje powyższych warunków.


    --


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2003-11-01 12:30:41
    Temat: Re: n a z e w n i c t w o / c o p y w r i t i n g
    Od: a...@o...pl

    > INFORMACJE OFERTOWE.
    >
    > KTO?
    >
    > Ryszard Zięba
    > 0506-296-221
    > r...@p...onet.pl
    >
    > CO?
    >
    > -koncepcje nazewnicze produktów i usług
    > -hasła reklamowe
    > -hasła wizerunkowe
    > -kreacja marek
    >
    >
    > To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez
    innych
    > wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
    > metodę.
    >
    > DLACZEGO?
    >
    > Motto mojego działania jest następujące:
    > ,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia&#8221;.
    > Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
    > strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
    > Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
    > twórcze.
    > Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna
    satysfakcja
    > z wykonanej pracy i jej efektów.
    > Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
    > zamierzonych działaniach marketingowych.
    >
    > DLA KOGO?
    >
    > Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz  następujących
    firm:
    >  
    > - PEKAO S.A.
    > współautorstwo nazwy nowego projektu
    >
    > - Bank Millenium
    > uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
    > została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku
    >
    > - Elite Polska (Lavazza)
    > uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
    > Lavazza;  
    >
    >
    > - Nestle Polska
    > uczestnictwo w trzech projektach nazewniczych dla nowych produktów
    >
    > - miejsce dla Państwa.
    >
    > JAK?
    >
    > Schemat działania (realizacji zlecenia) jest następujący:
    >
    > KONTAKT
    > I
    > DANE
    > I
    > KREACJA
    > I
    > PREZENTACJA
    > I
    > ROZLICZENIA
    >
    > KONTAKT - preferowany jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę
    > elektroniczną. Najkorzystniej będzie za pomocą poczty elektronicznej ustalić
    > termin rozmowy telefonicznej. Daje to czas na przygotowanie i przede
    wszystkim
    > stwarza możliwość przeprowadzenia rozmowy w komfortowych warunkach. Ideałem,
    do
    > którego z czasem będę dążył, jest bezpośrednie spotkanie z Klientem.
    >
    > DANE:
    >       grupa docelowa
    >       pozycjonowanie
    >       informacje o produkcie
    >       Państwa oczekiwania
    >       konkurencja
    >       terminy
    >       cena
    >       inne
    >
    > PREZENTACJA - zobowiązanie do przedstawienia 5-6 propozycji.
    >
    > ROZLICZENIA - na podstawie umowy o dzieło i w sposób bezgotówkowy.
    >
    > Z umowy o dzieło wraz z prawami autorskimi i 50% kosztem uzyskania przychodu
    > skorzystamy, gdy zdecydują się Państwo na zakup konkretnej nazwy.
    > Z umowy o dzieło bez praw autorskich i 20% kosztem uzyskania przychodu
    > skorzystamy, gdy nie zdecydują się Państwo na zakup nazwy (wynagrodzenie
    tylko
    > za pracę kreacyjną).
    > Możliwe jest zdefiniowanie indywidualnych warunków współpracy.
    >
    > ILE?
    >
    > Wszystkie ceny do negocjacji. Cena wyrażona w kwocie brutto. Kwota
    rozliczenia
    > uzależniona od etapu, na jakim zakończy się współpraca odnośnie danego
    projektu.
    >
    > ***
    > Rozpoczęcie współpracy oznacza akceptacje powyższych warunków.
    >
    >
    > --
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1