PracaGrupypl.praca.dyskusjemialo byc netto a jest brutto :/ › mialo byc netto a jest brutto :/
  • Data: 2003-04-16 06:07:57
    Temat: mialo byc netto a jest brutto :/
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dostalam prace w duzej firmie, w dziale finansowym w firmie w Lublinie.
    Wszystko byloby w porzadku gdyby nie to, ze wlasnie sie dowiedzialam ze placa
    ktora mi zaproponowali - 900zl ma byc brutto a nie netto. Podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej bylam pytana ile bym chciala zarabiac - powiedzialam ze 1200 zl
    netto. Dyrektor powiedzial ze sie zastanowi. Po 3 tygodniach dostalam telefon
    zeby sie stawic na druga rozmowe. Tam powiedziano mi ze bym zarabiala 900 zl.
    Poniewaz wczesniej rozmawialam o kwotach netto przyjelam ze dyretkor tez mowi
    mi o kwocie netto. Teraz od kadrowej dowiedzialam ze to ma byc brutto. W takiej
    sytuacji to mi sie nie oplaca pracowac. Mieszkam pod Lubliniem i same dojazdy
    wychodza mi ok 150zl, a obecnie jestem na zasilku i za siedzenie w domu mam te
    400 zl z kawalkiem. Wprawdzie zrobilam juz badania okresowe, wpisali mnie na
    liste obecnosci, ale samej umowy do reki nie dostalam. Moge sie jeszce z tego
    wycofac?

    pozdrawiam
    clodine