PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia wykładowca?

  • 1. Data: 2004-11-10 14:40:47
    Temat: ile zarabia wykładowca?
    Od: "Aleksandra Twardoch" <t...@a...pl>

    Dostałam propozycję przeprowadzenia wykładów w studium policealnym. Oferta
    jest dosc ciekawa, ale zastanawia mnie, ile taka osoba (z dobrym
    przygotowaniem merytorycznym chociaż bez doswiadczenia) może zażądać za
    godzinę wykładania. Nie zależy mi na zbijaniu majątku, a jedynie na
    rzetelnym potraktowaniu przez ewentualnego pracodawcę. Z góry dziękuję za
    waszą pomoc i podpowiedzi.
    --
    z pozdrowieniami
    Aleksandra Twardoch

  • 2. Data: 2004-11-10 15:06:24
    Temat: Re: ile zarabia wykładowca?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-10, Aleksandra Twardoch <t...@a...pl> wrote:
> [...]
    > jest dosc ciekawa, ale zastanawia mnie, ile taka osoba (z dobrym
    > przygotowaniem merytorycznym chociaż bez doswiadczenia) może zażądać za
    Zależy od tematyki i poziomu zaawansowania. No i od miasta. W Wawie
    niechętnie bym wykładał za mniej niż 80PLN/h. Poniżej 50PLN/h to bym się
    w ogóle nie pakował, chyba, że byłbym w sytuacji podbramkowej.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] nie można znaleźć kogoś, kto się nie odzywa
    /"CyberJoly Dream", Nina Liedtke/

  • 3. Data: 2004-11-10 22:25:45
    Od: "dick" <d...@o...pl>

> [...]
    > godzinę wykładania. Nie zależy mi na zbijaniu majątku, a jedynie na
    > rzetelnym potraktowaniu przez ewentualnego pracodawcę. Z góry dziękuję za

    na mojej bylej uczelni prof za godzine wykladow dostawal od 180-220zl

  • 4. Data: 2004-11-12 10:22:36
    Od: "Aleksandra Twardoch" <t...@a...pl>

    to nie studia tylko studium na Slasku, z tytulem magistra mam przygotwywac
    tzw. sluchaczy. Czy ktos pracowal na podobnym stanowisku?

    Aleksandra Twardoch

  • 5. Data: 2004-11-12 11:10:09
    Od: dunior <d...@c...niewazne.POCZTA.ONET.PL>

    Aleksandra Twardoch wrote:

    > to nie studia tylko studium na Slasku, z tytulem magistra mam przygotwywac
    > tzw. sluchaczy. Czy ktos pracowal na podobnym stanowisku?
    >
    > Aleksandra Twardoch

    nowy sącz: 20 zł netto za godzine