PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile kosztuje..

  • 1. Data: 2003-11-09 20:10:09
    Temat: ile kosztuje..
    Od: "Damian \"Hekko\" G." <h...@i...net.pl>

    ...godzina pracy informatyka? (php + mysql)

  • 2. Data: 2003-11-09 21:21:12
    Temat: Re: ile kosztuje..
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian "Hekko" G." <h...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > ...godzina pracy informatyka? (php + mysql)

    Czy ja wiem...?
    Facet ktory mi piecyk gazowy remontowal, wzial za 15 minut pracy 100 zl.
    Ale to byl fachowiec, po technikum.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2003-11-09 21:44:12
    Od: "Wacław" <...@...com>

    > Czy ja wiem...?
    > Facet ktory mi piecyk gazowy remontowal, wzial za 15 minut pracy 100 zl.
    > Ale to byl fachowiec, po technikum.

    A za godzine programisty PHP po studiach 10zl ;)
    hehe

  • 4. Data: 2003-11-09 21:52:27
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Wacław" <...@...com> wrote in message news:bom8q7$k5t$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > A za godzine programisty PHP po studiach 10zl ;)

    No a co jest bardziej potrzebne, ciepla woda czy jakis serwis WWW? ;-)

    Misiek

  • 5. Data: 2003-11-09 22:14:47
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wacław" <...@...com> napisał w wiadomości

    > A za godzine programisty PHP po studiach 10zl ;)
    > hehe

    Przyjdzie sie uczyc PHP - dobrze palca;)))
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2003-11-10 07:39:43
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > ...godzina pracy informatyka? (php + mysql)

    tyle ile ten jest wart

    wojtek

  • 7. Data: 2003-11-10 12:53:17
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Wojciech Jakóbczyk wrote:

    > tyle ile ten jest wart
    >
    > wojtek

    po tym co widzialem w "usterce" o wiele lepiej zostac pomoca drogowa:
    wzywa cie ktos, podchodzisz rozkladasz rece, mowisz : holujemy,
    zazwyczaj sie nie zgadzaja. a ty inkasujesz 50 zl za NIC, dojechanie tylko.

    m.

  • 8. Data: 2003-11-10 14:04:55
    Od: "Beata Troć" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wzywa cie ktos, podchodzisz rozkladasz rece, mowisz : holujemy,
    > zazwyczaj sie nie zgadzaja. a ty inkasujesz 50 zl za NIC, dojechanie

    To jeszcze NIC. Ostatnio cfaniak z autopomocy jak się dowiedział że mam
    assistance w PZU, to chciał 500 zł za holowanie przez 5 km. Grzecznie
    powiedziałem mu żeby puknął się w czoło i po stłuczce pojechałem do domu.
    PZU jest jakie jest, ale nie będę dawał tyle zarobić nierobowi.

    Przemas

  • 9. Data: 2003-11-10 16:52:09
    Od: "alegori@" <a...@i...pl>

    Damian <h...@i...net.pl> w swojej wiadomości wystosował następujące
    rzeczy:
    > ...godzina pracy informatyka? (php + mysql)

    Wszystko zalezy od tego jak duzy jest to projekt oraz dla kogo wykonywany,
    bo klient klientowi nie rowny.
    Ciezko podac konkretna stawke, ale biorac pod uwage to co się na rynku
    dzieje, to od kilku do kilkudziesieciu PLN / godz.

  • 10. Data: 2003-11-11 13:02:09
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf napisał:

    > Czy ja wiem...?
    > Facet ktory mi piecyk gazowy remontowal, wzial za 15 minut pracy 100 zl.
    > Ale to byl fachowiec, po technikum.

    Wziął też za dojazd - oczywiście mogłeś uznać, że klient nasz Pan i
    oczekiwać, że dojedzie i nie weźmie ani grosza za dojazd, ale mogło by
    być i tak, że gościu wziąłby 50, ale z piecykiem to Ty byś ganiał do
    niego.

    Jakoś tak się porobiło, że teraz mniej jest techników od magistrów, więc
    ich wartość, jako unikalna, idzie w górę [techników].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)