PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma wysyla na szkolenia...

  • 1. Data: 2005-07-27 19:27:36
    Temat: firma wysyla na szkolenia...
    Od: marxjo <m...@p...pl>

    Witam!

    Jak to jest. Firma wysyla mnie na jakies szkolenie, ktore kończy sie uzyskaniem
    jakiegoś certyfikatu. Oczywiście płaci ona.
    Gdy rezygnuję z pracy, to jak to jest z tymi papierami ? Mam prawo żądać od nich
    tych świstków, a oni mają prawo oddać mi je bez żadneog ale ?

    Z jednej strony płacą oni, a z drugiej wysłany zostałem ja i to na mnie jest
    papier. Chyba nie ma na certyfikatach informacji o zakladach pracy
    wysylających/finansujacych szkolenia ?

    JTJ ?

  • 2. Data: 2005-07-27 19:30:01
    Temat: Re: firma wysyla na szkolenia...
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 27-07-2005 o 21:27:36 marxjo <m...@p...pl> napisał:

    > Z jednej strony płacą oni, a z drugiej wysłany zostałem ja i to na mnie
    > jest
    > papier. Chyba nie ma na certyfikatach informacji o zakladach pracy
    > wysylających/finansujacych szkolenia ?

    Papier jest dla Ciebie, a jesli to kosztowne szkolenie, spodziewaj sie
    cyrografu (czyli zobowiazania do zwrotu kosztow w przypadku odejscia z
    pracy w ciagu jakiegos tam czasu).

  • 3. Data: 2005-07-27 19:32:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> wrote:

    > Papier jest dla Ciebie, a jesli to kosztowne szkolenie, spodziewaj sie
    > cyrografu (czyli zobowiazania do zwrotu kosztow w przypadku odejscia z
    > pracy w ciagu jakiegos tam czasu).

    Oczywiście o ile pracodawca żąda 'lojalki' przed posłaniem pracownika na
    szkolenie.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based