PracaGrupypl.praca.dyskusje › znajomość języków obcych :)

  • 1. Data: 2005-07-27 16:13:16
    Temat: znajomość języków obcych :)
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Polacy zwykli się chwalić doskonałą znajomością języków obcych w swoich
    CV :)

    Bardzo podobało mi się, gdy koleżanka przeprowadzając rekrutację w
    jednej z korporacji spytała Jegomościa o znajomość jęz. angielskiego.

    Facet rzecz jasna mówił po angielsku płynnie więc odpowiedź nie mogła
    brzmieć inaczej niż : LIQUID English:)

    Pozdr,
    Konrad

  • 2. Data: 2005-07-27 18:08:30
    Temat: Re: znajomość języków obcych :)
    Od: Carbo <c...@c...com>

    Konrad napisał(a):
> [...]
    > jednej z korporacji spytała Jegomościa o znajomość jęz. angielskiego.
    >
    > Facet rzecz jasna mówił po angielsku płynnie więc odpowiedź nie mogła

    Czy w tym momencie powiedziała mu thank you from the mountain?

    Pozdr
    Paweł

  • 3. Data: 2005-07-27 19:12:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Carbo [Wed, 27 Jul 2005 20:08:30 +0200]:

    > Czy w tym momencie powiedziała mu thank you from the mountain?

    Jego to pewnie i tak shit is going around... ;)

    Kira

  • 4. Data: 2005-07-28 04:51:25
    Od: keisho <k...@b...wp.pl>

    Użytkownik Kira napisał:
    [...]
    > Jego to pewnie i tak shit is going around... ;)
    LOL
    Albo nawet a penis is walking around him...

    --
    keisho
    piszac na priv usun 'beztego.'

    Potrzebujesz strone WWW?

    webdesign :: grafika :: foto cyfrowe i tradycyjne
    tymczasowo tu -> http://keisho.webpark.pl

  • 5. Data: 2005-07-29 04:16:47
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Użytkownik Carbo napisał:

    > Czy w tym momencie powiedziała mu thank you from the mountain?
    >
    > Pozdr
    > Paweł

    :) No nie dostał się nieszczęśnik...