PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma rekrutacyjna › firma rekrutacyjna
  • Data: 2005-04-07 20:18:22
    Temat: firma rekrutacyjna
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To bylo tak: jakies 2 miesiace temu, gdy bylam przed negocjacjami placowymi
    w obecnej pracy, asekuracyjnie "wyslalam sie" w jedno miejsce. Po takim
    czasie juz o tym zupelnie zapomnialam, a tu telefon, w ktorym pani mi
    proponuje stanowisko mniej ciekawe od obecnego i jak sie okazalo po
    wymienieniu moich warunkow finansowych, prawdopodobnie gorzej platne
    (podalam nieco wiecej niz mam teraz - uslyszalam, ze to wykracza hen hen za
    oferowana place).
    Na pytanie o sciezke kariery nie potrafila mi odpowiedziec i zaczela sie
    motac w sposob nieprofesjonalny :) a do tego po moich odpowiedziach (po
    ktorych pewnie robila notatki, bez slowa przeprosin, ze robi notatki i ze
    chwile trzeba poczekac) zapadal dlugi moment ciszy, tak ze w sumie to ja
    musialam w pewnej chwili przejac prowadzenie rozmowy i aktywnie zadawac
    pytania (ona ich niewiele zadawala i pominela takie, ktore mi sie wydawaly
    niezbedne). Jej skakanie miedzy watkami bylo cokolwiek chaotyczne.
    Bylo to w sumie moje pierwsze doswiadczenie z firmami rekrutacyjnymi
    (wszedzie przedtem bylo bez posrednikow) i mam nadzieje, ze byl to jakis
    wyjatek, ale jestem w stanie lekkiego zdumienia, zwlaszcza ze klient wydawal
    mi sie (i dalej mi sie wydaje) powazny.

    Macie jakies pozytywne/negatywne doswiadczenia z takimi firmami? Byl to
    wyjatek czy nie?

    I.