  • Data: 2002-10-08 17:39:00
    Temat: eeeee
    Od: "pt" <p...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    >bardzo rzadko. Ale za to nam jest sie latwo przerzucic na inna dzialke IT, u
    >nich tylko najlepsi sa to w stanie zrobic.
    Na inną działkę nigdy nie da się łatwo przerzucić chyba, że nigdy się nią
    naprawdę nie zajmowało lub ma się predyspozycje nie mające nic wspólnego z
    programowaniem jako takim.
    >tylko glupcy pisza to samo wiele razy. Po co cos pisac skoro mozna sciagnac
    >za darmo a ze stopien skomplikowania jest niewielki po jednorazowym
    >przysiadnieciu mozna konfigurowac dla roznych klientow.
    Najpierw musiałoby coś takiego istnieć. Aktualnie jest tak, że albo darmowy albo
    dobry.
    >filozoficzna dyskusja kto byl pierwszy jajko czy kura. Mam to gdzies ze ktos
    >kto umie zainstalowac windows nazywa sie informatykiem, w gronie ludzi z
    >dziedziny jest obiektem smiechu.
    Skąd wiesz, że Ci informatycy też nie mają Cię gdzieś ?