PracaGrupypl.praca.dyskusje › do GC ...

  • 1. Data: 2002-04-05 10:55:59
    Temat: Re: do GC ...
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> napisal:

    > Witam
    >
    > Jest to juz uchwalone.
    > Od nastepnego roku mozemy skladac podanie o pozwolenie na pobyt staly.
    > Dla informatykow pozwolenie zostanie wystawione na 100%
    >
    > Alleluja

    witam

    ciesze sie niezmiernie :)
    ale co z zonami ??? bedzie to bez problemu czy trzeba bedzie kombinowac ??? (chodzi o
    ich pozwolenie na prace)

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__

  • 2. Data: 2002-04-05 11:08:31
    Temat: do GC ...
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    Jest to juz uchwalone.
    Od nastepnego roku mozemy skladac podanie o pozwolenie na pobyt staly.
    Dla informatykow pozwolenie zostanie wystawione na 100%

    Alleluja

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 3. Data: 2002-04-05 12:14:57
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    czesc,
    masz jakis link do oficjalnych dokumentow w tej sprawie ?

    pozdr.,

    Krz

  • 4. Data: 2002-04-05 13:18:39
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > witam
    >
    > ciesze sie niezmiernie :)
    > ale co z zonami ??? bedzie to bez problemu czy trzeba bedzie kombinowac
    ??? (chodzi o ich pozwolenie na prace)

    Zony i dzieci do 12 roku zycia dostaja pozwolenie bez problemu. Dzieci od 12
    roku
    zostaja na dotychczasowych zasadach az do ukonczenia 18 roku zycia.
    Potem staraja sie o papierek na takich samych zasadach.

    Pozdrawiam
    Pawelek

    PS. Nick bardzo mi sie podoba ;-)))

  • 5. Data: 2002-04-05 13:19:21
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    "Shane McGowan" <m...@h...com> wrote in message
    > czesc,
    > masz jakis link do oficjalnych dokumentow w tej sprawie ?

> [...]

    DWTV.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 6. Data: 2002-04-05 13:45:54
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> napisal:

    ciach....
    > Pozdrawiam
    > Pawelek
    >
    > PS. Nick bardzo mi sie podoba ;-)))

    mi tez dlatego go mam :))) a serio to kilkarazy udalo mi sie cos
    "zepsuc" przy kompie kumpla w czasach akademickich
    no i tak mnie "przezwal" inny kumpel i tak juz zostalo

    a te "DWTV" to co to jest ????
    i czy tu chodzi o to tzw "Zuwanderungsgesetz" ???? czy to moze cos innego ??

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__

  • 7. Data: 2002-04-05 14:01:03
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

> [...]
    >
    > a te "DWTV" to co to jest ????
    > i czy tu chodzi o to tzw "Zuwanderungsgesetz" ???? czy to moze cos innego

    Witam

    DWTV - Deutsche Welle TV
    Niestety nie posiadam jeszcze linkow do oficjalnych dokumentow.
    Podejrzewam, ze jeszcze nie zostaly opublikowane oficjalnie na www.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 8. Data: 2002-04-05 16:39:26
    Od: "Andrzej Burski" <k...@p...onet.pl>

    > Jest to juz uchwalone.
    > Od nastepnego roku mozemy skladac podanie o pozwolenie na pobyt staly.
    > Dla informatykow pozwolenie zostanie wystawione na 100%

    A prezydent podpisal?
    Z tego co wiem to w Bundestagu i Bundesratcie ( z problemami)
    przeg?osowano t? ustaw?.
    A je?eli prezydent podpisze to opozycja zapowiedzia?a odwo?anie sie do
    Trybuna?u Konstytucyjnego poniewaz g?osowanie w Budesrat-cie by?o niezgodne
    z regulaminem.

    Pozdrowienia

    Andrzej Burski