PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znasz się na sporcie? Możesz zarobić... duże pieniądze!

  • 1. Data: 2002-10-11 21:40:03
    Temat: Znasz się na sporcie? Możesz zarobić... duże pieniądze!
    Od: s...@p...onet.pl

    Sport And Money

    http://sportandmoney.republika.pl/index2.html

  • 2. Data: 2002-10-11 22:16:21
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    jak by kto byl zainteresowany.....

    "Profesjonalny System Zakładów Bukmacherskich zwiększa prawdopodobieństwo
    trafienia zakładu złożonego z 3 meczów ponad 12 razy!"

    "Aby zamówić system Sport Profi Plus prześlij dokładny adres pocztowy (cena
    59zł)"
    "Gra w zakładach bukmacherskich może prowadzić do uzależnienia, strat
    finansowych"

    hehe
    dziwna sprawa - gosciu oferuje profesjonalny system czegoś tam, dzięki
    któemu można dużo zarobić, a stronę ma na bezpłatnym serwerze ;-)
    widocznie lipa ;-)

    sądzę że mało na tej grupie osób na tyle naiwnych by w takie bajki uwoerzyć
    :-)

  • 3. Data: 2002-10-13 11:17:57
    Od: g...@p...onet.pl

    > hehe
    > dziwna sprawa - gosciu oferuje profesjonalny system czegoś tam, dzięki
    > któemu można dużo zarobić, a stronę  ma na bezpłatnym serwerze ;-)

    No tak. Ja np. gdybym odkryl taki system to pewnie trzymalbym gebe na klodke i
    zarabial na nim, zamiast dawac go do zarabiania innym :-)
    Ale widac gosciu w przeciwiwnstwie do mnie nie jest egoista, ma dobre serce i
    chce podzielic sie pieniedzmi z innymi ;-)
    Nawet jesli system niezupelnie dziala... no ale to wiadomo od samego poczatku.

    G.

  • 4. Data: 2002-10-13 12:00:45
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    > Nawet jesli system niezupelnie dziala... no ale to wiadomo od samego
    poczatku.

    nie szkodzi, jesli kupujesz cos np. przez internet, lub w golole cos poza
    siedziba firmy ktora jest sprzedawca to polskie prawo gwarantuje sie ze
    mozesz bez problemu swrocic zakupiony towar :-)

  • 5. Data: 2002-10-14 09:22:15
    Od: s...@p...onet.pl

    Dziękujemy za wszystkie wypowiedzi!
    SportAndMoney