PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy a ubezpieczenie

  • 1. Data: 2007-04-29 13:02:52
    Temat: Zmiana pracy a ubezpieczenie
    Od: "Jocker" <n...@n...pl>

    Witam,
    jak to jest przy zmianie pracy. Chodzi mi o ubezpieczenie i okres wliczany
    do stażu pracy.
    Czy w przypadku, gdybym chciał sobie zrobić "wakacje" między jedną a drugą
    pracą, np 1 miesiąc, muszę sam odprowadzić składki, czy lepiej zarejstrwoać
    się w UP. Czy wogóle na ten okres będzie mi przysługiwać jakieś
    ubezpiecznie. No i ostatnie czy będzie to miało jakiś wpływ na wyliczanie
    stażu pracy czy coś takiego.
    Dla wyjaśnienia w rachubę wchodzi tylko taka sytuacja gdzie znajduję nową
    pracę i chcę zrobić sobie przerwę i skłądam wymówienie, bądz za
    porozumieniem stron.
    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam