PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ruch ciagly - zasadnicze pytanie

  • 1. Data: 2007-04-28 17:39:14
    Temat: Ruch ciagly - zasadnicze pytanie
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    Witam serdecznie!

    4 'brygady' po 8 pracownikow pracuja po 8 godzin.

    Harmonogram pracy opracowuje na kazdy miesiac...

    Czy moge dowolnie ustalac harmonogram pracy w danym miesiacu? Tzn. ktos
    pracuje 333333www222 inny 1111222www22 etc.
    Okres rozliczeniowy jest 3-miesieczny (dowylicznia nadgodzin).

    Zdaje sobie sprawe z ograniczenia 120h nadliczbowych w roku kolendarzowym.

    Czy sa inne ograniczenia?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2007-04-30 20:26:09
    Temat: Re: Ruch ciagly - zasadnicze pytanie
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    Baton napisał(a):
> [...]
    > Okres rozliczeniowy jest 3-miesieczny (dowylicznia nadgodzin).
    >
    > Zdaje sobie sprawe z ograniczenia 120h nadliczbowych w roku kolendarzowym.

    Ciężko wiążąco odpowiedzieć nie widząc harmonogramu
    rozpisanego na cały miesiąc. Generalnie ograniczenia są, w
    Kodeksie pracy wszystko jest kawa na ławę opisane.
    Tu masz przystępniej
    http://www.infor.pl/prawo-pracy/aktualnosci/33444,Ja
    k-dlugo-pracownik-musi-odpoczywac.html

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 3. Data: 2007-04-30 21:09:39
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > Ciężko wiążąco odpowiedzieć nie widząc harmonogramu rozpisanego na cały
    > miesiąc.

    Jesli mi poradzisz jak plik excela (*.xls) zamienic na jakis standard, ktory
    moglbym umiescic np. na fotosiku to upublicznie...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2007-04-30 21:26:13
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zrzut_ekranu

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 5. Data: 2007-05-01 08:20:15
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zrzut_ekranu

    U mnie PrtSc nie dziala ... poszukam jakiegos programu, zrzuce ekaran i
    'opublikuje' harmonogram...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2007-05-02 13:16:51
    Od: nowac <n...@i...pl>

    > U mnie PrtSc nie dziala ... poszukam jakiegos programu, zrzuce ekaran i
    > 'opublikuje' harmonogram...

    Jak nie działa?? opisz co robisz po koleji...

    pzdr
    nowac

  • 7. Data: 2007-05-02 17:40:37
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    Udalo sie :-) ... ale ze mnie lajza ;-)

    Na zmiania A ma byc 10 pracownikow. B,C,D po 8.
    Jedna osoba ze zmiany D pracuje na tzw. "podmiany" czy tez jak mawiaja moji
    pracownicy jest "zmiennikiem"
    1 - 6.00 do 14.00
    2 - 14.00 do 22.00
    3 - 22.00 do 6.00
    "w" to wolne bezplatne
    "u" urlop wypoczynkowy
    Wszyscy pracownicy maja zaplanowane 22 dni pracy. Maj ma 21. Czyli 1 dniowka
    dodatkowo. Okres rozliczeniowy jak juz pisalem to 3 miesiace.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/63c4773e87
    7a3b36.html

    Konstruktywna krytyka i komentarze bardzo mile widziane

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2007-05-03 16:56:29
    Od: "Andy" <a...@r...nospamplease.com>

    Użytkownik "Baton" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    Czy to Ty planujesz ten urlop wypoczynkowy ?
    Czy pracownicy wystąpili o taki podział urlopu wypoczynkowego ?

  • 9. Data: 2007-05-03 20:51:48
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > Czy to Ty planujesz ten urlop wypoczynkowy ?
    > Czy pracownicy wystąpili o taki podział urlopu wypoczynkowego ?

    Ja planuje, nie moge?

    Baton

  • 10. Data: 2007-05-04 04:07:54
    Od: "Andy" <a...@r...nospamplease.com>