PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy a zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2004-04-24 11:38:20
    Temat: Wypowiedzenie umowy a zwolnienie lekarskie
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Witam,
    umowilem sie z pracodawca na wypowiedzenie za porozumieniem stron.
    Poniewaz mieszkam daleko od siedziby firmy nie dostalem wypowiedzenia tylko
    przysal mi je mailem ktory mam odeslac podpisany.

    I teraz moje pytanie:
    Czy moge pojsc na zwolnienie lekarskie? Wypowiedzenia jeszcze nie odeslalem
    wiec wciaz jestem pracownikiem, dobrze kombinuje?
    Czy zamiast tego wypowiedzenia moge wyslac pracodawcy zwolnienie lekarskie?

    Pozdrawaim
    Wojo

  • 2. Data: 2004-04-24 11:48:58
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy a zwolnienie lekarskie
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-24 13:38, osoba przedstawiająca się jako "Toma" napisała co
    następuje:

    > umowilem sie z pracodawca na wypowiedzenie za porozumieniem stron.

    Nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie za porozumieniem stron. Jedno
    drugie wyklucza.

    > Poniewaz mieszkam daleko od siedziby firmy nie dostalem wypowiedzenia tylko
    > przysal mi je mailem ktory mam odeslac podpisany.

    IMHO nie dostałeś wypowiedzenia tylko powiadomienie o zamiarze jego
    wręczenia. Powinno przyjść na piśmie poleconym za potwierdzeniem odbioru
    , podpisane i pieczątnięte przez pracodawcę. Ten e-mail jak przypuszczam
    podpisany nie jest. Napisz mu że go o spam oskarżysz :)

    > Czy moge pojsc na zwolnienie lekarskie? Wypowiedzenia jeszcze nie odeslalem
    > wiec wciaz jestem pracownikiem, dobrze kombinuje?

    Jeśli nie chcesz tam pracować to po co kombinować? A rozumiem że nie
    chcesz bo taka jest istota porozumienia stron. Obie strony wyrażają chęć
    rozwiązania stosunku pracy.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-04-24 11:56:19
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Dnia 04-04-24 13:38, osoba przedstawiająca się jako "Toma" napisała co
    > następuje:

    > Nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie za porozumieniem stron. Jedno
    > drugie wyklucza.

    sorka zle sie wyrazilem

> [...]
    > , podpisane i pieczątnięte przez pracodawcę. Ten e-mail jak przypuszczam
    > podpisany nie jest. Napisz mu że go o spam oskarżysz :)

    az tak daleko to pojde :)

    > Jeśli nie chcesz tam pracować to po co kombinować? A rozumiem że nie
    > chcesz bo taka jest istota porozumienia stron. Obie strony wyrażają chęć
    > rozwiązania stosunku pracy.

    umowilismy sie za porozumieniem stron - ale przejscie na lekarskie
    przedluzyloby mi prace w firmie
    a wiec i pensje - zawsze jakies pieniadze - a poki nie znajde nowej pracy na
    pewno sie przydadza :)

    Pozdr

  • 4. Data: 2004-04-24 12:00:29
    Od: "homera" <r...@o...pl>

    nie jestem pewna najlepiej byłoby skontaktować się z prawnikiem. ale z tego
    co wiem to masz rację

  • 5. Data: 2004-04-24 12:28:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    homera <r...@o...pl> wrote:
    > nie jestem pewna najlepiej byłoby skontaktować się z prawnikiem. ale
    > z tego co wiem to masz rację

    Hmm na tej grupie zwyklo sie pietnowac pracodawcow. A pracownik zawsze jako
    strona slabsza ma racje. A przeciez takie zachowanie jest naganne. Przeciez
    widac, ze chodzi o lewe zwolnienie, za ktore najpierw placi pracodawca, a
    pozniej ZUS, czyli wszyscy podatnicy, ktorzy placa skladke.
    Szkoda gadac.

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-24 17:45:27
    Od: "Mirek" <n...@n...pl>

    "Toma" <t...@k...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    > przedluzyloby mi prace w firmie
    > a wiec i pensje - zawsze jakies pieniadze - a poki nie znajde nowej pracy na

    No ładnie kombinujesz.
    Zrobić w ch... pracodawcę.
    Zrobić w ch... ZUS, a co za tym idzie wielu uczciwych ludzi odprowadzających co
    miesiąc składki.
    Naprawdę - jesteś wzorowym Polakiem !

    Powodzenia w szukaniu kolejnego pracodawcy - jelenia, który Cię zatrudni.

    Mirek

  • 7. Data: 2004-04-24 18:51:46
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c6djik$4fs$1@korweta.task.gda.pl>,
    t...@k...neostrada.pl says...

    > Czy moge pojsc na zwolnienie lekarskie? Wypowiedzenia jeszcze nie odeslalem
    > wiec wciaz jestem pracownikiem, dobrze kombinuje?

    Dobrze kombinujesz. Jak typowy Polaczek - cwaniaczek.

    ..:: fabio

  • 8. Data: 2004-04-26 08:22:14
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > widac, ze chodzi o lewe zwolnienie, za ktore najpierw placi pracodawca, a
    > pozniej ZUS, czyli wszyscy podatnicy, ktorzy placa skladke.

    Szkoda gadac. Niestety i ja, i pewnie Ty, musimy walic kase na ZUS, aby
    ktos taki mogl sobie pojsc na zwolnienie lekarskie. Bycie jeleniem,
    ktory utrzymuje kombinatorow nie jest zbyt interesujace.

    ..:: fabio