PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena strony

  • 11. Data: 2007-04-24 16:35:38
    Temat: Re: Wycena strony
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 24 Apr 2007 16:53:53 +0200, nosferathoo
    <n...@o...pl> wrote:

    >Działa pod IE, FF i Operą*. A jest napisane jak jest bo preferuje FF i
    >na złość zamawiającemu który uparł się by chodziło pod IE6 kosztem kilku
    >cięć i gięć.

    Na złość zamawiającemu? Fantastyczne podejście.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 12. Data: 2007-04-24 17:11:19
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    nosferathoo napisał(a):
    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?
    > Chodzi o wszystko tj. layout, grafika, skrypty php+javascript, szablony
    > itd.

    Kliknąłem w kontakt i nic nie widzę - porażka lekka.

    --
    Pozdrawiam Marek
    GG: 4086323

  • 13. Data: 2007-04-24 19:06:04
    Od: l30n <n...@b...tak.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 16:22:45 +0200, nosferathoo napisał(a):

    > I z niedziałającą bez js przeglądarką zdjęć w dhtml. Zbrodnia!

    Znasz pojęcie web accessibility ? Widać, że nie bardzo. A warto. Sam zobacz
    ile krytycznych opinii się pojawiło. Sprawdź, doucz się, popraw zgłoś się
    na pl.comp.www.nowe-strony (bo tu już NTG) - porozmawiamy.

    Ps. tą galerię da się zrobić tak, że będziesz miał te swoje efekty w js, a
    bez js strona nadal bedzie działać. Magia no nie?

    --
    http://www.doladowania.pl
    Doładowanie telefonu na kartę w sieci Play, Era TakTak, Orange Pop i Mix,

  • 14. Data: 2007-04-24 19:43:32
    Od: nosferathoo <n...@o...pl>

    Maciej Bojko napisał(a):
    > Na złość zamawiającemu? Fantastyczne podejście.

    No może niezbyt trafny dobór słów ;] Była optymalizowana pod FF,
    klient chciał pod IE to się trochę pocięło, a tak bonusowo dzisiaj
    poprawiłem pod Operą (działanie skryptu). Opera zupełnie inaczej
    obsługuje jedną rzecz niż IE, który to robi to jeszcze inaczej niż
    FF.

    --
    nsf

  • 15. Data: 2007-04-24 19:53:44
    Od: nosferathoo <n...@o...pl>

    l30n napisał(a):
    > Znasz pojęcie web accessibility ? Widać, że nie bardzo. A warto. Sam zobacz
    > ile krytycznych opinii się pojawiło. Sprawdź, doucz się, popraw zgłoś się
    > na pl.comp.www.nowe-strony (bo tu już NTG) - porozmawiamy.

    Znam ale akurat klientowi na tym nie zależało. Odbiorcami są zwykli
    zjadacze chleba korzystający z IE.

    > Ps. tą galerię da się zrobić tak, że będziesz miał te swoje efekty w js, a
    > bez js strona nadal bedzie działać. Magia no nie?

    Następnym razem dorobię skrypt zamieniający zdjęcia na ascii-arty
    żeby użytkownicy lynxa nie poczuli się pokrzywdzeni ;]

    Co do tych "efektów" to mam nadzieje że zauważa Pan efektywność
    miast/oprócz efekciarstwa. Jest XXI wiek, dhtml+js już trochę istnieją,
    a ja nie przepycham tutaj web2.0 ;].

    --
    nsf

  • 16. Data: 2007-04-24 19:57:43
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 24-04-2007 o 21:53:44 nosferathoo <n...@o...pl>
    napisał(a):

    > Znam ale akurat klientowi na tym nie zależało. Odbiorcami są zwykli
    > zjadacze chleba korzystający z IE.

    btw: 800x600 to jeszcze wciąż 10% internautów.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 17. Data: 2007-04-24 22:25:00
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    nosferathoo <n...@o...pl> napisal(a):
    > Ile Waszym zdaniem powinno sie wziac za zrobienie takiej strony:
    > http://grzegorzrejs.host247.pl ?
    > Chodzi o wszystko tj. layout, grafika, skrypty php+javascript, szablony
    > itd.

    Ja bym obstawal przy ~12-15k PLN.

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu

  • 18. Data: 2007-04-24 22:25:32
    Od: l30n <n...@b...tak.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 21:53:44 +0200, nosferathoo napisał(a):

    > Znam ale akurat klientowi na tym nie zależało. Odbiorcami są zwykli
    > zjadacze chleba korzystający z IE.

    Skoro trafiasz w grupe docelową to jest ok. Ale zapytałeś klienta 'Tzn.
    robimy dla IE i olewamy 30% internautów'[1] ?

    > Następnym razem dorobię skrypt zamieniający zdjęcia na ascii-arty
    > żeby użytkownicy lynxa nie poczuli się pokrzywdzeni ;]
    [2]Złośliwość ;]

    > Co do tych "efektów" to mam nadzieje że zauważa Pan efektywność
    > miast/oprócz efekciarstwa. Jest XXI wiek, dhtml+js już trochę istnieją,
    > a ja nie przepycham tutaj web2.0 ;].

    Jak najbardziej. Sam często stosuje nie takie 'bajery' ale wychodze z
    założenia, że jeśli coś się robi, to wypadałoby zrobić to dobrze. W takim
    przypadku pisze kod html + serverside, który gdy już funkcjonuje 'ozdabiam'
    js. W ten sposób otrzymuje funkcjonalny produkt spełniający założenia.
    Ilość pracy jest niemal identyczna z 'odrazu js'. (ale to już zdecydowanie
    NTG - do dyskusji poleciłbym tu pcw-ns).

    Ps. "Web2.0" też da się zrobić tak by było w porządku ;)
    Ps2. na priv: co to znaczy optymalizowana pod FF?

    * [1] w odpowiedzi na [2]

  • 19. Data: 2007-04-25 11:03:12
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    na zlecenia.przez.net poodbny projekt mozna kupic za max 200, wiec wg mnie
    nie powinienes kasowac powyzej tej kwoty

  • 20. Data: 2007-04-25 16:11:24
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    jack napisał(a):
    > na zlecenia.przez.net poodbny projekt mozna kupic za max 200, wiec wg mnie
    > nie powinienes kasowac powyzej tej kwoty

    tam w zasadzie kazdy projekt mozna kupic za 200, wiec to nie jest
    argument za !

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT